G-shock only

Daarom snap ik het niet op een mudmaster, die gewoon bruut en grof hoort te zijn.

Op een gravitymaster zou carbon veel beter passen

De bezel is ook alleen carbon, de kast is een mix van carbon en resin te zijn als ik het goed heb gelezen.

1 like

Ik hoop dat ze een square maken met carbon :yum::yum:

2 likes

Ik denk het wel, gezien de carbonfetisj van Casio. Bijna alle nieuwe modellen hebben een carbon bezel

2 likes

Ergens vind ik het wel wat hebben, maar het lijkt inderdaad een beetje de overhand te gaan krijgenā€¦

1 like

Ik persoonlijk vind het niet mooi. Vind het iets te ā€˜industrieelā€™. Net of ze iets vergeten zijn.

Maar, ik vind het carbon patroon sowieso niet mooi als esthetiek (Is dat het woord wat ik bedoel ? :sweat_smile:).

1 like

Ik vind dat carbon erg cheap uitzien. Zelfde uitstraling als die RM and Hublots. Maar dan met Casio erop.

1 like

Ik las een gerucht over GPS

4e sensor is idd nog niet bekend. Release staat voor Juli.

1 like

Meen me te herinneren dat dit een limited edition was. In 2016 gekocht. Gebruik hem als beater en hij krijgt er flink van langs maar laat me nooit in de steek. :ok_hand:

1 like

Vandaag het bandje van de Maharishi bestellen voor mijn incoming Mudmaster. De Maharishi is naar mijn mening een van de mooiste Gā€™s ooit gemaakt, maar even duur als een MRG

1 like

Die op de foto hierboven ?? :grimacing:

1 like

Ja, retail ā‚¬850, resell sommige ā‚¬2000

1 like

Zo ! 800 snap ik misschien nog.
Maar voor 2000, 10 keer liever de MRG :blush:

1 like

Tiktox

Ja handig is dat eigenlijk, je verjaardag is nooit meer dan 6 maanden weg. :slightly_smiling_face:

1 like

Gezellig naast elkaar:

4 likes

Klopt, en als je geld krijgt voor je verjaardag dan koop je er nog een. :wink::rofl::grinning:

1 like

De vierkante is binnen. Ik wilde allang er een hebben, maar van de 56xx serie vind ik de rode accenten niet mooi en toen kwam deze 5510 op uhrforum voorbij.

2 likes

Hij is binnen! Misschien iets te snel besteld, maar ben er wel blij mee

6 likes