G-shock only

Horloge is heel tof! Ik had alleen liever eerst mn andere horloge verkocht. Het is een dure hobby😅

Ik ben erg tevreden over Ocarat. Zondag besteld, vandaag in huis. Het vereist alleen wel wat basiskennis over de Franse taal

Het lijkt wel of ik een streep heb op mn wijzerplaat, of is het een mindf*ck van het saffierglas?

Ik denk het saffierglas als ik deze foto bekijk

In de specs staat ook dat het saffierglas is, maar anders ff proberen met de druppel water methode :wink:

Mooie klok trouwens hoor, ga je ook alle functies echt gebruiken…

2 likes

Ik moet later vanavond het boekje goed doorlezen. Het is saffierglas, het staat ook op de caseback. Ik heb vaker dat de wijzers een heel rare weerspiegeling geven door het saffier

Saffierglas is zo helder, helemaal als het dubbel ontspiegeld is.

1 like

@Myrrhman heeft die van jou dit ook?

1 like

Hmmm, weet ff niet wat ik moet zien op je foto. Sorry (It’s not you, blame my eyes :sweat_smile: )

1 like

Een heel vale streep in het cirkeltje

1 like

Dit ?

1 like

Ja!

1 like

Ok. Lemme check

1 like

Yup. Ik zie het ook op de mijne. Volgens mij zit het op de wijzerplaat.
Moeilijk vast te leggen. Maar het blote oog wel te zien als je het horloge subtiel beweegt.

1 like

Top, ontzettend bedankt​:clap::clap:

1 like

Wel benieuwd waarom. Iets met het solar paneel uit te staan misschien :thinking:

1 like

Het is niet heel storend, maar als het een productiefout is, zou ik het wel jammer vinden

1 like

Mee eens

1 like

Als het een productiefout is, dan zit het bij allemaal zo denk ik, op de wijzerplaat van mijn GWG-1000-1a3er (groene band, gele indicator) is het ook te zien.
Aan de lijnen en de kleur lijkt het er meer op dat de wijzerplaat zelf (deels) transparant is (geen structuurverschillen waar die lijn loopt als ik kijk met een vergrootglas) en dat je gewoon de segmenten van de achterliggende zonnecel ziet, cirkeltje gecentreerd op de wijzers, een lijn naar boven richting de 12, dus 3 vlakken.

2 likes

Dat zal het waarschijnlijk zijn inderdaad. Super bedankt! Ik vind de mudmaster trouwens opvallend comfortabel. Misschien nog wel iets fijner dan de frogman

1 like