G-shock only

Meer vlakjes voor de zonnecel dus, via https://www.minott-center.com/casio-g-shock-gwg-1000-solarzelle-solar-cell-28629-10473474/a-28629/ de volgende afbeelding gevonden (achterzijde zonnecel met de lijnen).
Zelfs pacparts heeft geen afbeeldingen of een onderdeelnummer.

3 likes

Nu zie ik het inderdaad.:+1: ze hebben het op zich wel mooi weggewerkt die zonnecel. Bij de rangeman en frogman doen ze geen moeite de cel te bedekken

Had eerst de gouden versie maar die vond ik toch wat te opzichtig. Nu dus deze stalen versie mooi ding net binnen gekregen. Ben met het digitale tijdperk LCD/LED opgegroeid dus daarom deze.

3 likes

topmodel! Ik heb de gouden helaas weggedaan vorig jaar, wĆ t een dingšŸ¤©

1 like

Heb de gouden ook weggedaan wel een beetje spijt van gehad maar deze maakt het weer goed zit alleen niet zoā€™n mooie doos bij als bij de gouden. En het belangrijkste voor mij althans hij pastā€¦dus hoeven er geen schakels bij :grinning:

1 like

Je kan de gouden band en bezel gewoon bestellen hoor

Ach joh, de zwarte is echt het mooist. Geloof mij :yum:

Geintje !!
Gefeliciteerd @Hennie
Mooie aanwinst !

1 like

6 likes

Is dat nu de zilveren met negatief display. Of is dat de zwarte ?
(Wat lichtinval welniet kan doen :slight_smile: )

dit is degene met de zeer soepele rubberen band (analoog aan GW 5000) en een zeer goed afleesbaar negative display

ik vind m erg mooi en fijn!

1 like

Ah, nu zie ik het ja :grinning:
(Mijn ogen gaan echt achteruit volgens mij :thinking: )

Mooi hoor! mis hem toch wel een beetjeā€¦

1 like

Die is ook apart :blush:

1 like

Draagt ook nog steeds fijn op een JaysandKays bandjeā€¦

3 likes

Met nieuwe G-Shocks in aantocht, kon ik deze toch niet laten liggen. Al 3 keer wezen passen en kijken, maar elke keer niet gedaan. Hij bleef echter knagen:

Zoek nu enkel een metalen strap keeper zoals op de Rangeman GW-9400. Vind ik toch wat mooier, iemand enig idee waar die te krijgen zijn?

5 likes

Tiktox, pacparts of een nepper op Aliā€¦

1 like

Ik heb wel een oudje van een rangeman, is wel flink bekrast

1 like

Jaysandkays toch??? :thinking:

Jaysandkays heeft strap adapters. Helaas nog niet voor deze. Ik zoek alleen de passant.

1 like