G-shock only

Met dit horloge kan ik me ook onzichtbaar maken
Net zoals oudere onder ons wel weten bij de tv serie uit 1976 Gimine man het geval was :grinning::wink:

Op deze regenachtige dag maar wat plaatjes erin knallen dan maar :ok_man:

8 likes

Hij is mooi.

1 like

Hij gaat er toch echt komen, de Murakami mod voor mijn GWF-D1000​:sunglasses::sunglasses::sunglasses: hopelijk is een resin band wat comfortabeler zonder het carbon

3 likes

Weet iemand hier of er saffierglaasjes zijn voor een Rangeman, en een GW-5600?

Supervet!

1 like

Dank je! Dit vind ik persoonlijk de mooiste uitvoering die ik van de frogs heb gezien

1 like

Weet iemand hier of er veel nep g shocks B5000D’s zijn. Ik zag er namelijk 1 op marktplaats voor 250. En voor 200 was de verkoper bereid hem te verkopen. Zonder krassen en met papieren zei hij.

Opvallend genoeg was de advertentie meteen verdwenen toen mijn bod geaccepteerd was. Daardoor kon ik de foto’s niet verder checken.

Komt die persoon uit Amersfoort en zijn losse advertenties uit goes/middelburg?
Niet kopen, hij wilt alleen via betaalverzoek doen.
Dan gaat jouw geld naar een derde rekening en via daar naar zijn rekening. Dan ben jeje geld al kwijt terwijl als je niks ontvangt je naar je centen kan fluiten want banken mogen niks doorgeven.
MP geeft aan niks te kunnen doen( staat ook op hun site zo van , dan is pech hebben
)
Hij zou idd een bonnejte hebben, maar kan hij niet aantonen.
Ook is die g schock al een maand op mp met elke keer een andere reden tot verkoop.
Heb al meerdere keren de verkoper als verdacht aangemeldt, maar toch blijft MP hem zijn gang lateb gaan.

1 like

Mods incoming! Halve collectie outgoing!:joy:

2 likes

Maar je doet je 1st gen Rangman er tooch niet uit ?!?! :flushed:

1 like

Nee deze stond volgens mij eerst geregistreerd in Volkel met de naam r. Nu is dat ineens n. Uit Heide.

Jep, hij lijkt best veel op mn mudmaster

1 like

:open_mouth: 


:yum:

1 like

Trow🔙

2 likes

Kijk hier even.
https://forums.watchuseek.com/f232/fake-alert-gmw-b5000-gold-silver-versions-4804697.html

Thanx! Die is handig.

Voor wie het interesseert

Mijn Frogman zonder resin. Onder al die plastic zit eigenlijk een mooie kast!

6 likes

Weer nieuwe squares
ik wacht op een full carbon versie :star_struck:


https://www.g-central.com/gmw-b5000g-1-gmw-b5000g-2-black-blue-ip-resin-band/

2 likes

Yup. Dat maakt deze Frogman volgens mij ook een 'league of its own’
Echt een robuust beest.

Erg gaaf om te zien ! :smiley:

Waarom deed je dit eigenlijk ? Grote schoonmaak ? :blush: