G-shock only

Puur uit nieuwsgierigheid. Ondanks dat het een G-Shock is, ben ik hier zeer voorzichtig mee, het horloge wordt bijna niet gedragen. Het is gewoon te mooi om als beater te gebruiken. Op een manier is het zelf jammer dat de kast verstopt zit onder die dikke laag kunststof…

1 like

GF-8235 VS GWF-D1000.
Uiteindelijk was de D1000 gewoon te groot voor mijn polsen. Belachelijk groot. Ik heb hem nog kunnen retourneren binnen de retourtermijn. Desondanks een knap uurwerk, maar ik heb er geen spijt van dat ik hem niet meer heb.

2 likes

Moet bekennen, dat ik die GF8235D mooier vind qua kast e.d. dan de D1000.

1 like

Klopt, hij is inderdaad mooier imo. De nieuwere modellen laten te weinig staal zien en lijken minder “speciaal”. Draagt ook nog normaal, in tegenstelling tot de nieuwere modellen.

2 likes

Ben ik het weer helemaal niet mee eens :smile:

Ik vind de D1000 een van de mooiste G Shocks die ik ken. MRG’s zijn net weer iets mooier en specialer :blush:
De D1000 draagt voor mij ook verreweg het comfortabelst van all G’s die ik ooit heb gehad op rubber (bracelet heeft altijd mijn voorkeur).

:heart_eyes:

(Ik weet, Ik weet. Ik mag wel een keer een nieuwe foto maken :yum: )

2 likes

Maakt verder ook niet uit toch? Als we allemaal maar diezelfde mening hebben, dan zijn we snel uitgekeken en uitgediscussieerd! Neemt niet weg dat de D1000 ook gewoon een mooie G is, past mij beter (20cm pols) dan de GF-8235 denk ik!
Hoop dat ze snel een nieuwe Frog uitbrengen.

1 like

Zeker niet :smiley:

Ja, ben ook wel benieuwd wat ze gaan doen met de Frog.
Sommigen denken dat het richting de nieuwe Rangeman zal gaan.
Dus totaal nieuw digitaal scherm en GPS en Bluetooth.
Maar dan is het toch gewoon een Rangeman … :thinking:
Afijn, ik ben ook benieuwd :blush:

1 like

Giswerk! We zullen het zien of er nog een verrassing is op Baselworld.

1 like

Net zo goed kans dat ze de techniek van de nieuwe gravitymaster overnemen en voor de nieuwe frogman gaan voor een koolstofvezel monoblock ombouw, hoewel dat een beetje tegen de traditie van staal en titanium in gaat die Casio een beetje heeft met de frogman.
Dat, of een volledig digitale MR-G met dieptemeter, het is afwachten.

1 like

Ik hoop zelf dat die carbon fiber trend (aan de buitenkant) gauw weer afloopt bij Casio.
Ik vind dat echt niet mooi :pensive:

Vind die frogs juist gaaf door de stalen/titanium kasten. Daar moeten ze niet mee ophouden…

1 like

De GWM5610 heb ik al jaren en krijgt ook de meeste draagtijd. Ik draag het voornamelijk wanneer ik ga slapen en wanneer ik wakker wordt blijft die 9 van de 10keer om mijn pols. Hierdoor droeg ik mijn Turtle SRP773, Steinhart 500 Titanium, en een Seiko 5 nauwelijks meer.

Een tijdje terug heb ik een GMW- B5000D-1ER besteld, en toen ik het horloge om deed, wist ik dat het mijn favoriete horloge zou. Het draagt zo perfect op mijn (smalle) pols (nog beter dan de GWM5610) waardoor ik zelfs mijn Steinhart 500 Titanium verkocht en mijn Seiko 5.

Ik draag mijn B5000 non stop, behalve wanneer ik ga slapen, dan draag ik mijn 5610.

Ik was van plan een Explorer 1 te kopen, maar ben bang dat ik de Rolex niet tot te weinig zal gaan dragen door mijn B5000… dus dankzij G-Shock hou ik waarschijnlijk mijn centjes in mijn zak voor iets anders haha.

B5000 was love at first sight!!

You hate it or love it

7 likes

Dat deed ik ook vaak met mijn 5610bc :smiley:
En ook zomers met extreem warm weer is het zo’n beetje de enige die ik kan dragen zonder dat het echt gaat zweten en / of plakken.

Heb hem toen toch heel stom verkocht. Dus vrij recent weer gekocht :slight_smile:

'Snachts (lees:wanneer het donker word / is) en naar bed, gaat nu heel vaak de GMW- B5000-GD-1 om.

Zit weer te twijfelen om de 5610 eruit te doen … maar ik moet mezelf tegenhouden denk ik. Ik ga in de zomer spijt krijgen.

cb28a4917845a371e854829bfa603b4c - crop
(Credits: iemand op Watchuseek)

Maar dit is nog steeds mijn droom combo :heart_eyes: GW5000 op bracelet (bullbars niet zo belangrijk).

Dus toch even … Als iemand van zijn GW5000 af wil (head only is ook goed, perfect zelfs) … please please please think of me :pray:t2:
Ik heb eventueel een Mudmaster te ruil

3 likes

Die GW-5000 is toch ook een pareltje he :heart_eyes:. Mooi door zijn eenvoud.

4 likes

GW5000 staat ook zeker op mijn verlanglijstje!

2 likes


De GW-5000 heb ik. Nu nog een Combi bracelet :yum:

6 likes

Dude ! :heart_eyes:

Waar vandaan ?

Ik twijfel over Creationwatches

1 like

Heb hem een jaar geleden hier op HF gekocht in nieuwstaat :heart_eyes:
Maar ze worden steeds duurder.
Eerdaags een combibracelet en een stealth bezel bestellen. Kijken hoe dat staat.

1 like

Aah, lucky :slight_smile:

Volgens mij ook. Heb het gevoel dat we snel moeten zijn

1 like

Ooit een horloge gekocht bij Creationwatches. Komt nog wel ongeveer 30% bij aan importkosten. Maar dat weet je wel denk ik.

1 like