G-shock only

Gewoon geinig :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ok dacht dat het nut had… geinig is het wel

Idd, hate it or love it. Ik ben er zelf nog niet echt uit. Heb al een paar keer getwijfeld voor dit model, maar mijzelf nog niet echt kunnen overtuigen om de knoop door te hakken.

1 like

Ik had hetzelfde.
Ik vond ze echt spuuglelijk toen ze uitkwamen.

Heb ze toen toch maar bezichtigd in het echt, met mijn zinnen al op de zwarte versie.
Toen ik ze zag was ik meteen verkocht aan de zwarte.
De zilveren viel me ook mee eigenlijk, maar toch nog steeds iets te ‘shiny’ :sweat_smile:

Ik had B5000D-1ER al een keer eerder gezien in een etalage en werd er toen niet echt warm van.

Later kwam ik een foto tegen op instagram en ging me er zelf wat meer in verdiepen begon toen te kijken naar unboxings etc en werd langzamerhand een beetje verliefd op het horloge. De volgende dag op werk nog even het horloge bekeken op een wat groter scherm dan mijn telefoon en toen besteld!

De volgende dag kreeg ik mijn horloge… en toen was het liefde op het 2e gezicht!

1 like

De zilveren is inderaad erg ‘‘blingerig’’ maar toch kan je er toch mee wegkomen met zilver.

Grootste voordeel van zilver is dat je de details goed naar voren ziet komen!

2 likes

Iemand onlangs nog iets bij Tiktox besteld? Wil een combibracelet en nog wat bezels bestellen, maar 20 pond bezorgkosten?? Volgens mij betaalde ik de laatste keer 9 pond…

Zijn er eigenlijk nog wat originele versies van de eerste G-shock lijn in omloop? Ik zoek nog wel eens op DW-5000C maar volgens mij vind ik er geen een. Die moeten toch aardig wat waard zijn zou je zeggen.

Goede start van dit topic, de GW-5000-1JF op de afbeelding. Naar mijn mening de beste G-Shock, het horloge heeft alles wat ik nodig heb en nog wat extra opties (heerlijk relaxte band, DLC coating en metalen binnenkant). Enige minpunt is wel dat de prijs net iets te hoog is tov bijv. de GW-M5610-1ER, zo’n 2 keer zo duur. Heeft trouwens iemand een idee hoe lang de GW-5000-1JF in productie blijft? Ik heb er één die ik vaak draag, maar zit eraan te denken een tweede te kopen voor de verzameling :).

1 like

@JvD
Ik had hetzelfde met de B5000D-1ER, vond hem eerst niet mooi, maar hoe langer ik er naar kijk, hoe mooier ik hem vind :p. Zit er zelfs aan te denken om er één aan te schaffen. Aan de andere kant vind ik dat G-Shocks eigenlijk niet van metaal horen te zijn :p, juist het resin vind ik erg passen bij G-Shock, zo is het eigenlijk ook allemaal begonnen…

1 like

Mijn broertje zit nu in japan en stuurt mij vanacht deze foto!! Maar vertrekt helaas weer vanacht.

2 likes

allemaal “not found” :stuck_out_tongue:

In theorie meer langer tot diepere diepte waterdicht … in praktijk zal niemand het merken :wink:

(Niet samendrukbaar zijn)

:thinking::thinking:

Gr, HJR

1 like

Leuke kleur voor 1 dag, maar deze jaargang is naar mijn mening niet zo’n succes voor de G-Shocks

1 like

Ziet er uit alsof iemand de materiaalafwerking van Invicta wel ziet zitten.

1 like

Mijn GW-M5600 mod zit er op!:heart_eyes: hij lijkt ietsje smaller dan de GMW-B5000 serie, wat ik wel fijn vind.

De kwaliteit van band en bezel zijn hetzelfde als de GMW serie

3 likes

Mijn mudmaster op de Maharishi strap. Staat hem veel beter vind ik

3 likes

Dit hebben ze eerder al gedaan met Edifice modellen
Vind het niet om aan te zien.

Klopt!