G-shock only

Dit is de tweede die ik heb besteld. De eerste is PostNL kwijtgeraakt. Mochten ze hem toch vinden, stuur ik wel een PB

Het lijkt erop dat ik het G shock (square) virus nu echt te pakken hebā€¦ was eindelijk van mijn griep af :stuck_out_tongue:

Mijn 3e square is onderweg.

Op mijn verlanglijstje staat nog de GW5000 !! Dus mocht iemand er 1 willen verkopenā€¦ please let me know

2 likes

Om een of andere reden kunnen deze nieuwe modellen mij echt niet overtuigenā€¦ jammer

Squared Trio :heart:ļø

Nu nog kijken waar ik mijn GW5000 vandaan kan halen zonder een absurd bedrag ervoor uit te geven. Desnoods wacht ik, aangezien ik zelf over 2a3jaar naar Japan ga.

5 likes

Heel mooi horloge, maar gaat waarschijnlijk 1000ā‚¬ kosten

6 likes

Wat een prijzen, het wordt steeds gekker :angry:
Ze moeten toch ongelofelijk veel geld verdienen daar. Met steeds een ander kleur bandje en bezel.
En we trappen er allemaal inā€¦:joy:

1 like

Inderdaad! Dan koop ik liever een zwarte versie voor ā‚¬499 en ga er met een schuurpapiertje overheenšŸ˜‚

Ik denk dat er vanuit oa Thailand wel mooie custom parts komen voor een normaal bedrag

2 likes

Maar is ie nou limited?

1 like

Er schijnen er 1000 van gemaakt te worden, maar voor ā‚¬1000 per stuk raakt deze versie niet uitverkocht denk ik

2 likes

Zal me niets verbazen als ze gelijk weer op ebay staan voor de hoofdprijs net zoals vele niet limitedsā€¦
Gekkigheidā€¦

Klopt, net als mn oude Frogman. Gingen voor 1200-1500 op ebay, maar ligt gewoon in de winkelsšŸ˜‚

1 like

Dit is trouwens de link

2 likes

Ja dat bedoel ik. Gewoon afwachten is het devies. Markt word overspoeld met limiteds. Maar uiteindelijk is iedereen er wel een keer klaar mee.

1 like

Thx ik kende deze nog niet. Ik ben normaal niet van het ā€˜gemaakteā€™ patina maar ik moet toegeven dat het er bij Gā€™s wel geslaagd uitziet. Onderstaande GPW vond ik ook niet misā€¦

1k voor de square gaat me wel wat ver inderdaad.

gr, HJR

2 likes

Ik heb sinds kort dit forum ontdekt en vind het superleuk om in dit topic rond te struinen. Heb al een aantal avonden gevuld om alle oude posts te lezen :). Zelf ben ik een fan van Casio G-shock, heb er een aantal in mijn collectie gehad, sommige heb ik nog en sommige heb ik verkocht.
Mijn favoriete model is de gw-5000-1jf, dit model heeft alle functies die ik nodig heb, verder een super comfortabele band en een mooie DLC screw down case back. Verder is hij wat zwaarder door de volledige stalen kast onder het resin, wat me vanuit kwalitatief oogpunt wel een goed gevoel geeft. Ik ben er zelfs zoā€™n fan van dat ik overweeg een tweede aan te schaffen, Ć©Ć©n voor dagelijks gebruik en Ć©Ć©n om mooi te houden ;).
Hieronder een fotootje voor degenen die hem nog niet kennen ;):

Verder heb ik nog een Rangeman G9400-3, deze mag weg wat mij betreft. Het is een prachtig horloge maar ik draag hem nooit, de vele functies die het heeft ga ik ook nooit gebruiken. Een fotootje:

.

Naast deze twee heb ik nog een Mudman helaas zonder atomic sync, verder draag ik deze ook nooit en de functies gebruik ik niet. Mag dus ook weg :).

Verder heb ik nog een GW-7900-1ER, dit is mijn beater en deze draag ik het meest. Heeft alle functies die ik nodig heb.

Het horloge wat ik nog wel graag wil hebben is de GW-M5610-1ER, dit horloge heeft ook alle functies die ik nodig heb, solar en atomic synch. Verder zit ik te denken aan de combi-bracelet, misschien iemand die hem wil verkopen? Nieuw vind ik deze nogal aan de prijs :p.

Dank voor dit mooie topic :).

6 likes

Ongeveer een jaar geleden begaf mā€™n oude sporthorloge het, was net in de maanden van de SALE en bij de plaatselijke juwelier lag een G-Shock GA-100A, kanariegeel, mooi van lelijkheid en sterk afgeprijst.
Het is een groot ruw kanariegeel sporthorloge wat verassend goed om je pols zit en heeft vele functies.
De bediening vh horloge ervaar ik als niet handig, verder is het prima sporthorloge, wat heel blijft op een mountainbike.

5 likes

Vandaag de bestelling van TikTox binnen.
Combibracelet en stealth bezel op de GW-5000 gezet :heart_eyes:


BC bezel op de 5610 gezet voor de donkere text.

En het soepele bandje van de 5000 op de dw-5600 gezet.

Ben weer blij :grinning:

4 likes

Tof! Nu kan je weer naar alle hartelust afwisselen tussen 3 bijna identieke horloges :laughing:

2 likes

Damn you ! :yum:

Geen idee :thinking:

1 like

Ook vandaag de bracelet van TikTox ontvangen, in mijn geval voor een 5610. Met name bij het monteren van de band een paar keer grondig gevloekt. Als je het truukje eenmaal doorhebt is het makkelijkā€¦ het afstellen van de band zelf is peanuts :D.

Ik vind het indrukwekkend hoeveel die bracelet doet met het horloge.

1 like