De GWF-D1000 Murakami mod. Staat ontzettend mooi, en draagt ook fijner
waar doet jou dit horloge aan denken?
Dat blauw is mooi, jammer van het doorzichtige resin.
Peeps.
Gewoon gekocht bij een winkel in Breda 3 jaar terug. Werd net bij een verkoopsite erop gewezen dat dit een replica is… Gek.
Argument was op het achterdeksel de Casio boven de “g”…
Kan iemand mij hier verder helpen met iets van een bevestiging dat dit niet nep is?
Misschien laat ik me gewoon gek maken, wat ik dus niet moet doen… Maar ik hoor graag als iemand hier iets over weet.
Dit is een foto van mijn G-Shock mudmaster gwg 1000 1a3er
En hier eentje van Google
Is gewoon goed hoor denk ik. De mijne heeft het ook. Het schijnt te maken te hebben met het verplaatsen van de productie naar Thailand (staat op de binnenste ring).Hierdoor was er op de ring geen ruimte meer voor Casio.
Check! Merci.
Ugh. Die 5000 op bracelet
#ultimategoals
De mijne, GW-B5600, heeft juist weer Casio in de aller buitenste ring en Made in China. Zijn allemaal anders die dingen geloof ik.
Had me trouwens ook suf gezocht omdat ik dat niet vertrouwde.
Zou dat komen omdat er heel veel neppers rond gaan? Denk dat ze je gewoon proberen af te bluffen waardoor je hem voor weinig van de hand doet omdat je bang bent een neppert te hebben.
Als mensen de moeite nemen om een caseback te onderzoeken, kunnen ze ook zien dat dit gewoon een echte is. Kostte mij 5 minuten. Is dus gewoon om een lagere prijs te bedingen
Die van mij komt bij de bijenkorf vandaan, en is een Japan H model.
Als je het niet weet van de verplaatsing van de assemblage, dan valt het wel op met de achterkant als je dan ineens “cased in Thailand” ziet. Om echt helemaal zeker te zijn zou je contact op kunnen nemen met Casio Nederland voor het controleren van het serienummer, maar ik verwacht niet dat dat hier echt noodzakelijk is, vooral als klanten een echte mudmaster willen hebben voor de prijs van een nepperd.
foto.
Ik vind die linker ineens heel tof. Echt een hele serieuze optie. Ik zie dat er ook neppers van zijn. Dat sluit marktplaats helaas uit. Iemand nog een goede tip?
De bezel en band van het Porter model zijn incoming! Ik ben nu dus per direct op zoek naar een GMW. Alleen de module zou nog beter zijn.
Mooi. Het enige nare vind ik dat de glaasjes allemaal een andere kleur hebben. Hoe ga je dat oplossen?
Bedoel je positief/negatief display? Dat staat beide mooi bij een donkere bezel
Nee ik bedoel de rode, grijze en gouden kadertjes op het glas.
Oh. Dat maakt me niet veel uit. Ik ben kleurenblind, dus zie ik toch amper:joy:. Bezel is gunmetal grey, dat matcht wel mooi met de zonnecel