G-shock only

Lekker dan, tiktox heeft ze per ongeluk aan een ander verkocht😑

1 like

:joy::joy::joy: Nieuwe avatar @Lennyhu :joy::joy::joy:

1 like

Damn, dat is mooi klote :angry:

1 like

Ja, geen goede reclame👎. Ze weten ook nog niet of ze weer nieuwe krijgen

1 like

En de gewone zwarte dan met negatief display? Zit er ook nog steeds naar te lonken…maar moet doorsparen voor de grail… wat een hobby :joy:

1 like

Shitzooi :confused: Sorry, man

2 likes

8 likes

Ze gaan eerst maar hun best doen om het alsnog voor elkaar te krijgen. Ik heb geen haast. Anders is de hele zwarte inderdaad de beste optie

1 like

Ja lijkt me wel dat ze wat goed te maken hebben.

1 like

Ik krijg nog €55 van ze voor een zoekgeraakte order ( niet hun schuld, maar zij moeten dat wel regelen)

1 like

Ja was een kwijt geraakte band ofzo toch? Gaan ze dat wel vergoeden? Of is dat een getouwtrek?

1 like

Ze moeten het wel vergoeden. Was inderdaad een bandje en bezel. PostNL heeft toegegeven het kwijt te zijn geraakt. Nu moet tiktox het regelen met Royal Mail. Ik heb betaald met Paypal, dus als ze moeilijk gaan doen kijk ik of ik mijn geld terug kan vorderen

1 like

Ja ok je kunt altijd nog terugvallen op PayPal.
Ben benieuwd of ze nog aan die porter band en bezel kunnen komen. Zal wel behoorlijk zeldzaam zijn.

1 like

Ja, ik vrees inderdaad dat ze dat niet meer gaat lukken. Ik ben dan wel klaar met tiktox voortaan, maar ik ben benieuwd…

1 like

Nou ja afwachten dus.
Heb persoonlijk goede ervaringen met TikTox.
Succes we horen het wel.
Koop in de tussentijd de zwarte met negatieve display…
Neem ik die wel weer van je over…:joy:

1 like

Ik ben er normaal gesproken ook altijd tevreden over, maar het is not done om zomaar een bestelling aan een ander te leveren, zeker niet binnen 30 minuten

1 like

Nee dat kan echt niet.
Benieuwd hoe ze dit gaan goedmaken…

1 like

7 likes

:open_mouth::open_mouth::open_mouth:

Zag dit op Watchuseek …

… en OMG !!! Dit wil ik ook (zelf doen ??) !!!

Zou dat moeilijk zijn om zelf te doen ?

Zou werkelijk su-per zijn als ik dat ook zou kunnen met mijn zwarte full metal square.

Zo’n positief display in plaats van negatief, maakt ze echt ultiem ! :heart_eyes:

Deed dit vroeger (van positief naar negatief) ook wel eens met mijn rekenmachientjes :sweat_smile:
Maar zo simpel zal het wel niet zijn, toch ?

4 likes

Ik dacht dat het negatieve display je wel beviel?

1 like