G-shock only

Ik lees (helaas) veel berichten over de Mudmaster en zijn seconde wijzer issues. Is er iemand die weet wat de oorzaak is of dat het gaat om een slechte badge die is uitgebracht? Of is dit een bekende issue waar je niks tegen kan doen :frowning:

Deze G7100 in een impulsieve bui gekocht op vliegveld Gatwick. Voor ā€˜altijd handigā€™ extra betaald om levenslang gratis nieuwe batterijen te krijgen. Inmiddels 16 jaar in bezit en wat denk je? Nog steeds geen nieuwe batterij nodig.

1 like

Ik ben zo jaloers maar met een 16,5-17cm pols krijg ik dat ding niet omā€¦

Gefeliciteerd! Veel plezier ermee.

Mijn pols is 16.5cm!! En ja het is een grote klokā€¦ maar het zit als gegoten (dankzij de resin stukken op de onderkant bij de lugs)

Ik zou zeggen bestel er 1 en doe het omā€¦ je kan het altijd retour sturen.

Dankzij de zonnige dagen is de gshock weer van de nodige vitamines voorzien! :joy:

2 likes

Ik heb er op watchuseeek vrij veel over langs zien komen, maar het lijkt er op dat het voornamelijk gaat om productieseries van voor 2018/2e helft 2017, lang niet alle exemplaren hebben er last van overigens.
Naast de GWGmudmaster schijnt ook de GG mudmaster en de GWN-Q1000 gulfmaster er last van te hebben, maar die laatste is niet meer leverbaar. Tot nu toe met mijn aanschaf van februari 2018 van de GWG-1000 geen problemen gehad.
Mocht er wel wat zijn, eerst kijken of het nog binnen de garantievoorwaarden van casio valt, je betaalt vrij veel voor zoā€™n horloge en dan moet het ook gewoon werken.

2 likes

Vandaag met de Rangeman in de zon.

6 likes

Hier ook Rangeman vandaag :sunglasses:

6 likes

Me broertje en ik rocken de GMW-B5000

13 likes

Ben er nog niet zo zeker van of ik m kan hebben. We gaan het deze zomer zienā€¦

1 like

Misschien vind je nog wat, nog 2 uur 20% korting op alle Gā€™s bij Bijenkorf

Zojuist de GW-B5600HR-1ER binnen gekregen :grin:
Heerlijke G-SHOCK, de resin link band draagt zeer comfortabel en het horloge is super licht, je zou bijna vergeten dat er iets om je pols hangt.

5 likes

Congrats !

Lekker he !
Voor mij het ideale zomer / warme weer horloge :blush:

Ik zie er voorlopig nog even vanaf om het display positief te maken.
Want ik weet nog niet waar ik de polarisatie folie vandaan moet halen :confused:


Van deze winkel heb ik nog geen antwoord op mijn vervolg vraag :thinking:

En dit heb ik dus nodig.
http://polarization.com/polarshop/product_info.php?products_id=31{2}1

1 like

Mocht je dat ooit gaan doen lees ik graag mee. Heb er eentje onderweg.

1 like

Lekker hoor dat rood :ok_hand:t3:
Die band zit inderdaad erg lekker. Zeker met het warme weer.

4 likes

Full-metal DW-6900 modšŸ˜

3 likes

Dies wel mooi :heart_eyes: Alleen jammer van de Bluetooth

2 likes

Wat is er met de bluetooth?

1 like

Vind het niet fijn werken met Casio.
Om nog maar te zwijgen over de bar slechte app :grimacing:

:wink:

1 like

De app is inderdaad waardeloos. Voor mij de reden om mn Rangeman heel snel weg te doen. Voor mn GMW gebruik ik het alleen om af en toe de batterij te checken

1 like