G-Shock RAF

De duurdere G-Shocks hebben altijd al een bijzondere aantrekkingskracht op mij gehad. Uiteindelijk nooit eentje gekocht omdat het realisme binnen komt, zoveel heb ik er ook niet aan :slight_smile: de MT-G is ook vet

Er is sinds een tijdje een nieuwe “dure” shock, de RAF. Nu raak ik weer helemaal gebiologeerd door dit horloge.

Iemand ervaringen mee? In de handen gehad?

Ik heb de “gewone”. Draagt erg fijn. Voelt niet zwaar aan.

Jeroen Hopstaken uploaded this image to

Zelfde vorm als de gps, maar denk iets draagbaarder door t formaat? Meen dat ie n tikkeltje kleiner is.

http://forums.watchuseek.com/f17/gw-a1000-raf-vs-original-771961.html

thanx voor de link! dat is overigens wel een oud model, ik heb het over deze inclusief GPS

Is zeker een mooi model. Succes.

Op je foto zag ik nog het “oude” model.

haha ja nu je het zegt :wink: mijn fout! vond het wel een coole foto zo

Een aantal analoge G-Shocks zijn erg gaaf. De RAF heeft voor mij geen toegevoegde waarde. De GW-A1000 die Jeronimo laat zien is ook errug vet!
Mischien is een GW-4000 wat voor je? iets platter en zeer comfortabel horloge. De GA-1000 is ook een mooie en is iets voordeliger. Alleen deze heeft geen multiband+solar, wat de GW-A1000 en de GW-4000 wel hebben.

Plaatjes van het internet:
GW-4000

GA-1000

Hier mijn GW-A1000FC stealth en mijn MTG-S1000D.
Beide geen GPS, maar wel onwijs gave en comfortabele horloges.

(En nee, ze staan niet stil. Gewoon een goed (onbewust) getimede foto:D)

De oude RAF versie van je eerste foto was al vrij snel niet meer verkrijgbaar.
Is er ook een “echte” RAF versie van die nieuwe?
Overigens was die RAF versie bijna 2x zo duur dacht ik.

De MTG is een bijzondere mooie en kwalitatief goede aanschaf!

jep, idd prijzig… MTG kan ook voor die prijs

http://www.boumanonline.nl/casio-g-shock-boumanonline/nl/product/63143/?mf=9&mv=1766

die MTG is ook supervet hoor. Hoe staat die bij een net overhemd? Is dat nog enigszins te doen?

bullit Schreef:

die MTG is ook supervet hoor. Hoe staat die bij
een net overhemd? Is dat nog enigszins te doen?

Ik vond van niet. Hij is welliswaar een tikkeltje kleiner dan de GPW, maar het blijft een hele forse klok. Onder mijn manchetten zou ie niet passen.

hmm ja mede hierom heb ik uiteindelijk nooit zo’n G-Shock gekocht. Het lijkt mij super als het onder de manchet van een Eton overhemd schuift, maar als het niet werkt… dan werkt het niet :slight_smile: