Welke coole g-shock is draagbaar voor een 13 jarige?
Liefst zoveel mogelijk features
Misschien ook eens naar de Baby-G kijken als de gewone G-Shock te groot blijkt te zijn. want over al algmeen zijn dat serieus grote horloges voor een kinder polsje.
De GLX 5600 is wel tof denk ik, met maan & getijden en zo, is ook niet zo groot. Zelfs @Selie past hem met zijn damespolsen.
Moet het zwart zijn of mag een kleurtje ook?
Daar verkijk je je nog op!
Beetje te groot is toch echt niet erg als 13 bent ? Volgens mij vind je dat vooral stoer.
Ik zou dan ook eens kijken voor een baby-G. Ook gehad op die leeftijd en zo is het ooit begonnen met de horloges.
En anders zoals is voorgesteld een 5600?
Er bestaat ook nog de G-Shock S serie voor de Aziatische markt. Die zijn wat kleiner net als de Baby G’s, niet elke tiener wil rondlopen met het woord Baby op zijn pols.
Ik denk dat een 5600 square prima past, of misschien een aan-digi uit de 3000 serie, lekker groot is toch niet erg?
De s-serie is een dames model
De meeste 13 jarigen hebben toch damespolsjes? Deze modellen vind ik niet damesachtig, zeker de zwarte niet. Ik geef slechts een optie aan, doe ermee wat je wil.

Edit: op eBay kan je ook nog wel G-Shock Mini’s vinden, de oude kleinere modellen.
Mijn zoon van 13 heeft een GA-100… best fors maar dat wordt best gerespecteerd door zijn moatties…
Mijn zoon van twaalf heeft sinds zijn 11e een Riseman. Hij vindt hem helemaal top en helemaal niet te groot.
Riseman is top.
Zou dan idd voor een solar G gaan.
Geen gedoe met batterijwissel.
De GW5600 bijv.
Het gaat niet door. Hij vind er niks aan. Helaas
Misschien vindt hij een JLC wel leuk, je weet het maar niet met de jeugd van tegenwoordig
Oh maar dat kan van het ene op het andere moment omslaan… sterkte iig met de verwerking hiervan
Jammer. Ik vond het wel een leuk cadeau…