G-shock, waarom?

Maar eh? Hoezo niet mooi? Er zijn zo veel modellen ik kan me niet voorstellen dat iemand ze echt allemaal lelijk vindt.

Zit voor iedereen wat tussen, gewoon aan toe geven en je hebt er in no time en aantal!:smiley:

Om eerlijk te zijn vind ik ze ook niet echt mooi! Vind ze wel gaaf en daarom heb ik er nu ook één besteld.

Deze wordt tzt ook netjes voorgesteld in de hoop dat ik een gedichtje krijg van “Tissot62” :slight_smile:

Ja die zijn altijd geweldig! Ben ook benieuwd.
Welke heb je besteld trouwens?

Een Grijze Mudman met oranje accenten! Helaas dbesteld in het Oosten dus moet even wachten (gisteren verstuurd).
Voor het verschil in prijs hoefde ik het niet te laten (€15,-) enkel kwam ik hem hier in Europa nergens tegen. Op de zwarte met oranje accenten na en die vond ik een stuk minder.

wat is een goede site om er 1 te bestellen. Moet zeggen dat ik nu zelfs lichte interesse krijg om het dan maar eens in het echt mee te maken. En dat in anderhalve dag :wink:

De kleur combinatie linkt goed, dus als hij binnen is gaarne
wat foto’s, zou super zijn!

Hoewel ik de mijne alleen op de racefiets, op de mountainbike of bij het klussen draag, ben ik heel blij met mijjn G-shock.

Ik vind ze mooi, een heel goede prijs-kwaliteit verhouding, onverwoestbaar en japanse degelijkheid en precisie: last but not least, heel veel leuke functies die niet op mn tissot zitten.

Brench Schreef:

wat is een goede site om er 1 te bestellen. Moet
zeggen dat ik nu zelfs lichte interesse krijg om
het dan maar eens in het echt mee te maken. En dat
in anderhalve dag :wink:

Gewoon een beetje rondkijken, is ook wel zo leuk.

Mijne uiteindelijk op Ebay gekocht, omdat ze hem elders nog niet hadden.

Ik heb nu een analoge G-shock, de Gw2000. Geen enkele digitaal klokje erop maar wél met een handleiding van een duim-dikte! En hij is inderdaad atoom gestuurd en heeft tough solar en toch…en toch…wil ik weer een gewone Duikert en later misschien een lekker foute witte 5600 voor in de zomer. Ik zal mijn G-shock binnenkort verkopen ik en ga nu maar weer speuren naar iets nieuws en ik vind de Casio G-shock een leuke afwisselende lijn!

Ha! ik vind tot nu toe alleen de analoge enigszins mooi. Dus als je hem verkoopt, pm me maar!

Gr

Snooker Schreef:

Brutus Schreef:


Zo ja, bestaat er dan ook een G-shock solar
i.c.m.
radio-gestuurd?

Zekers. In ieder geval de GW9200-1 “Riseman”, zie
bijvoorbeeld HIER een review. Maar wellicht zijn
er nog meer modellen die solar combineren met
atoomtijd.

Dat is volgens mij de eerste met multiband 6, alle wereldfrequenties zijn ermee te ontvangen.