G-Shocks, welke?

Cool!

Count me in!

(ben nochtans geen reservist maar vind zo’n gshock met hoogtemeter wel handig!)

enige indicatie van de prijs?

Marco W

Wat zijn eigenlijk de kleinste (niet Baby-G’s ) G-Shocks?

(Is er maar ééntje met een hoogtemeter? )

Renato_55, de GX-56 is de gewone versie, de multiband versie wordt officieel de GXW-56, ook leverbaar in het zwart met een positieve goude display. Op de link op WUS die Marco-W geeft, valt erg veel informatie over de modellen te vinden. Ik geloof dat de GXW-56 alleen nog maar online te verkrijgen is. Watchuseek-member Sjors, die moderator van het G-shock forum én Nederlands is, heeft er een in Japan besteld, ook een review over geschreven die hier


te lezen valt. Ik vind het de mooiste g-shock maar 1. Hij is waarschijnlijk veel te groot en 2. Momenteel nog te duur.

Stitch, de Jason is mij nog wat te ‘hip’, wel leuk zo’n felle kleurtjes! Die mudman is echt heel erg mooi, deze komt hoog op mijn lijst, prachtige kleur beige!

Tom Koerts, fantastisch dat je er mee bezig bent, hopelijk krijg je wat van de prijs afgepraat! Ik houd de homepage in de gaten, count me in!

Krentenbol Schreef:

GW-9200
http://avyaya.files.wordpress.com/2008/03/20080311
-115730_mygshockcom.jpg
Alle functies die je je maar kan wensen. Oerlelijk
maar je kan er werkelijk alles mee, ik zal een
barometer of een hoogtemeter niet snel gebruiken
maar het kan ooit wel eens van pas komen.
Daarnaast kan je er stoer mee doen als iemand
vraagt wat voor een lelijk gedrocht je om je pols
hebt. Ik vroeg me af of hier een soort van
speciale editie met een ander kleurtje (wit bv)
van is maar ik kan niks vinden.

Een G-shock moet voor mij vooral functioneel zijn. Dus mijn keuze uit jouw lijstje (en mijn lijstje voor digitale G-shock) zou de 9200 zijn.
Op http://www.superchrono.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_25&products_id=1941 zijn er verschillende kleuren verkrijgbaar. Prijzen zijn echter niet mals.

Dank je wel voor de info Krentenbol. Ik ga me richten op de GWX-56.

Prettig weekend:)-D