Gegroet, heren en dames van het goede leven,
Ik ben op zoek naar een Casio G-Shock. Ja, zo’n oerlelijk stuk plastic
Ik zit er al een tijd mee in mijn hoofd, vaak op de site gekeken maar eigenlijk nog geen geschikt model gevonden. Naar aanleiding van André’s g-shock-gekte maar eens grondiger en assertiever dan voorheen de lijst van Casio door zitten kijken. Er is eigenlijk geen een model wat mij echt aanspreekt. Doch zou ik, als ik stinkend rijk zou zijn, er gelijk een stuk of 8 bestellen. Helaas (of gelukkig, voor de postbode), ben ik dat niet en zoek ik naar één functioneel, oerdegelijke G-shock. Het liefst eentje waar ik ook mee over straat gezien kan worden (in hoeverre dat mogelijk is).
Ik heb van de gigantische lijst er een paar ‘toppers’ uitgehaald, ik zou u graag om uw mening vragen. Hier is de voorlopige selectie:
G5600GR-7
Leuk, echter vrij standaard en voor de functies erg prijzig.
G9000MX-8
Ik vind zwart-oranje een mooie kleurencombinatie. Verder speel ik nooit in de zandbak, noch participeer ik in een moddergevecht. Betaalbare G-shock.
GW-9200
Alle functies die je je maar kan wensen. Oerlelijk maar je kan er werkelijk alles mee, ik zal een barometer of een hoogtemeter niet snel gebruiken maar het kan ooit wel eens van pas komen. Daarnaast kan je er stoer mee doen als iemand vraagt wat voor een lelijk gedrocht je om je pols hebt. Ik vroeg me af of hier een soort van speciale editie met een ander kleurtje (wit bv) van is maar ik kan niks vinden.
G-7800
Ik vind het tof dat de seconden een gelijkwaardige grootte hebben. Daarnaast is het leuk om een naam oid in te stellen. Niet veel functies, is dan ook wat goedkoper te verkrijgen. Wel erg groot!
GX-56
De nieuwste G-Shock. Ultieme schokbestendigheid, ik vind hem er erg stoer en ruig uit zien. Wel erg prijzig voor zijn functies… Daarnaast is hij ook gigantisch groot, nog groter dan de 7800 Weet niet of dat mooi staat op mijn 16-jarige kippenpootjes…
Nou, barst maar los! Tips? Adviezen? Alternatieven? Ik hoor het graag!
Hartelijk dank!
Krentenbol