Ga ik binnen anderhalf jaar een Tudor BB Gmt krijgen?

Hallo mensen,

Ik ben vrij recent het horlogewereldtje in gestapt. Na maanden wikken en wegen heb ik besloten dat ik graag een Tudor Black Bay Gmt voor mijn 10 jarig huwelijksjubileum zou willen. Iedereen kent het verhaal van die horloge vast… Wachtrij…

Nu heb ik ook nog de hoop dat ik em op Schiphol kan kopen (op de blacklist voor een Tudor BB Gmt kan iig gewoon).

Wat denken jullie? Maak ik kans om via Gassan Schiphol de Black Bay Gmt in ontvangst te nemen voor februari 2021?

Ps: ik weet dat jullie niet meer weten als ik maar heb wat meningen nodig. Of mensen die mij uitlachen… I don’t know…

1 like

Tudor GMT zou te doen moeten zijn, soms al zonder wachtlijst. Ik ben er ook toevallig tegen aan gelopen. Op Schiphol heb ik hem nog niet gezien geloof ik. Ik zou gewoon een paar ADs binnen lopen/bellen. Of misschien heeft iemand hier wel een tip voor je over een AD die er een heeft.

:joy:

Dude, het is een BB GMT. Het is geen BLRO.

Jij hebt

…binnen een week als je wil.

14 likes

Makkie inderdaad.

Ga natuurlijk niet boven rrp betalen en het liefst zo’n procent minder.

Jij hebt het over februari 2021. Jij hoeft niet boven list te betalen muiter :+1:t2:

5 likes

Duidelijk thx. Ben nog nooit zo snel gerustgesteld :heart:

2 likes

Chrono bekijkende zie ik ze gewoon voor list leverbaar. Direct. :grin: Soms beter het ijzer smeden als het heet is?

Vorig jaar in Barcelona nog kunnen kopen op staal zonder onderhandelen met 20% korting…moet makkelijk onder list zijn!

2 likes

Makkelijk te doen, geen probleem.

Wat @HanDavinci zegt, dat dus… :ok_hand:

Twee weken terug lag bij Gassan (Nieuwe Uilenburgerstraat) de BB GMT trouwens gewoon in de vitrine en ik vermoed zelfs dat je er wat korting vanaf zou kunnen kletsen als je daar met een stapeltje geld staat. Tudor is best lekker bezig, maar heeft nog geen Rolex aanhang. :wink:

1 like

mijn 10 jarig huwelijksjubileum zou willen.
.
Geef je jouw partner ook nog een kadootje?

Nope. Ze geniet al 10 jaar van het kado dat ze heeft gegekregen. Mij…

17 likes

:joy:

Pcies…zo hoort het :facepunch:
Al dat gezeur :sunglasses:

Ik stel voor dat je voor jezelf een Bombay Invicta koopt. Uiteraard een gouwe.

2 likes

En anders zat op chrono etc. onder de list inmiddels …

1 like

Ik was op zoek naar een OP39, die gaan nu ook boven list.

Manmanman, dat haalt de lol er toch wel af.

OT: BB GMT moet geen probleem zijn

Waarom een Tudor? Uiteindelijk wil je toch een Invicta

9 likes

Bij precision watches voor onder list nieuw te krijgen…

1 like