Ik ben vrij recent het horlogewereldtje in gestapt. Na maanden wikken en wegen heb ik besloten dat ik graag een Tudor Black Bay Gmt voor mijn 10 jarig huwelijksjubileum zou willen. Iedereen kent het verhaal van die horloge vast… Wachtrij…
Nu heb ik ook nog de hoop dat ik em op Schiphol kan kopen (op de blacklist voor een Tudor BB Gmt kan iig gewoon).
Wat denken jullie? Maak ik kans om via Gassan Schiphol de Black Bay Gmt in ontvangst te nemen voor februari 2021?
Ps: ik weet dat jullie niet meer weten als ik maar heb wat meningen nodig. Of mensen die mij uitlachen… I don’t know…
Tudor GMT zou te doen moeten zijn, soms al zonder wachtlijst. Ik ben er ook toevallig tegen aan gelopen. Op Schiphol heb ik hem nog niet gezien geloof ik. Ik zou gewoon een paar ADs binnen lopen/bellen. Of misschien heeft iemand hier wel een tip voor je over een AD die er een heeft.
Twee weken terug lag bij Gassan (Nieuwe Uilenburgerstraat) de BB GMT trouwens gewoon in de vitrine en ik vermoed zelfs dat je er wat korting vanaf zou kunnen kletsen als je daar met een stapeltje geld staat. Tudor is best lekker bezig, maar heeft nog geen Rolex aanhang.