Verliefd, dat gaat snel over. Ik zou altijd voor de OP gekozen hebben.
Heel mooi horloge
Prachtig, veel draagplezier!
Moeilijke keuze, maar beide toppers! Ik geniet al meer dan een jaar van mijn BB58 en hij gaat zeker niet vervelen. De warme kleuren van het rose goud en de leuke details (gepolijste bevels op de kast, rode touch op 12, het bolle glaasje) blijven mijn aandacht vragen.
Geniet ervan!
Ik kon er geen touw aan vastknopen.
Maar TS: Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met deze beauty, een prachthorloge met een warme uitstraling. Topper!
Schitterend duo trouwens, ik lig al heel de dag te mijmeren of ik mijn Tudor BB58 en mijn Ranger de deur uit zou kunnen doen voor zo’n zwarte OP en die als daily zou dragen Overlappen ze niet teveel samen?
Helemaal mee eens. Jezelf laten ompraten en op het laatste moment van je keuze afwijken is bijna nooit een goed idee.
De verkopers verstonden in ieder geval hun vak.
Ik vind het een mooie Tudor alleen had ik echt voor de OP gegaan.
Niet doen!
Jouw horloge smaak ligt 'n beetje op dezelfde lijn als de mijne (valt me wel eens op)…
En de BB voelt als zo veel leuker om de pols dan de OP. OP verveelt vééls te snel, hoe mooi afgewerkt ze ook zijn. (want dat zijn ze, een klasse beter afgewerkt.)
Ik zou zeggen doe er een beat onder en je hebt een hit.
Mooie tudor, geniet ervan!
Overlappen doen ze niet wat mij betreft. Het design van beide horloges is simpel en daarom zo subliem. Ranger weg en doorsparen voor de OP
Je bedoelt: we hebben gewoon goeie smaak
Jij kan het weten alleszins dus bedankt voor het advies! Genieten van wat ik heb dus. Het idee was meer om een allrounder te hebben die niet teveel mijn aandacht vraagt, dus hij mag wat saai zijn. Misschien geraak ik zo van het virus vanaf
De Ranger gaat er sowieso uit als hij terug is van zijn service en dan ga ik misschien maar even zoeken naar een AD die een OP39 liggen heeft om eens te passen Die OP’s zijn nog wel enigzins te verkrijgen hoop ik, of is dat ook al verleden tijd?
Dank iedereen voor de reacties
Tot zoverre de hele week al om de pols.
Ik had een aantal horloges voor mezelf in gedachte om te passen (waar ook de BB58 tussen stond).
Het is niet zo dat ik ben omgepraat maar meer mazzel had dat alles wat op mijn lijstje stond daadwerkelijk op 1 plek aanwezig was.
Want ook daar werd aangegeven dat de BB58 op staal moeilijk aan te komen was. En dat iemand anders NOG langer kan gaan wachten op dit exemplaar. Iets met een wachtlijst waar ik voorhang op heb gekregen…
Zeg nooit nooit dat de witte OP er in de toekomst niet alsnog zal bijkomen.
Was je bij S&C, want ook ik ging een tijdje geleden (in Utrecht weliswaar) bij ze langs voor een OP, maar ook daar wilde men mij ook liever wat anders verkopen dan een Rolex, Omega werd mij daar geprobeerd te slijten.
Toch bijzonder dat een AD van een bepaald merk je enthousiasmeert voor een ander merk en blijkbaar was het bij mij geen incident.
Stel je voor dat je bij de Mercedes dealer opeens getracht wordt een Fiat aan te schaffen.
Kan aan mij liggen maar ik vind het RAARRRRR
Ik vind deze vergelijking RAAARRRRRR