Net vertrokken uit Amsterdam waar ik vanmorgen heen ging voor een witte OP. Daarnaast nog een 5 tal andere dingen om de pols gehad.
Een van de argumenten was je heb al twee Rolexen. En true dat is zo. Ik had ook nog wat anders blauws op tafel liggen. Maar je dj is al blauw. Klopt ook idd.
Je moet doen wat je zelf leuk vind maar ik vind dit echt t beste bij je passen gezien je leeftijd en t is jou keuze. In dit segment met die prijs bijna niet te kloppen. En dat is denk ik ook wel zo.
Hun komen er zelf moeilijk aan naar eigen zeggen net zoiets men niet weet wanneer Rolex iets uitlevert is dit bij dit merk ook zo.
Mee naar huis ging is iets waarvan ik eerder zoiets van wat saai en is m niet voor mij. En toch greep die me vandaag.
Een nieuwe daily beater is t dus geworden.
Genoeg geluld. In t kader van (crap gsm) pic or it did’t happen.
T grappige is dat toen de verkoper de op pakte hij iets om had waarvan hij zoiets had van moet je even passen. Een BBB alleen 41 mm is t m gewoon niet voor mij te groot. En toen is via een andere vestiging een 58 mijn kant op gekomen. En dan moet je kiezen en is t m dit geworden. Ben er achteraf gezien erg blij. 39 mm is de sweet spot.
Vraag me toch altijd af of dat verstandig is. Je gaat daarheen voor een OP en vertrekt met iets anders. Hoe lang en goed heb je dan over de aankoop nagedacht?
Vind het altijd lastig. Hoop dat je verliefd blijft en er een hoop plezier aan mag beleven!