Ga je voor een witte OP. Neem je toch wat anders mee.

Net vertrokken uit Amsterdam waar ik vanmorgen heen ging voor een witte OP. Daarnaast nog een 5 tal andere dingen om de pols gehad.

Een van de argumenten was je heb al twee Rolexen. En true dat is zo. Ik had ook nog wat anders blauws op tafel liggen. Maar je dj is al blauw. Klopt ook idd.

Je moet doen wat je zelf leuk vind maar ik vind dit echt t beste bij je passen gezien je leeftijd en t is jou keuze. In dit segment met die prijs bijna niet te kloppen. En dat is denk ik ook wel zo.

Hun komen er zelf moeilijk aan naar eigen zeggen net zoiets men niet weet wanneer Rolex iets uitlevert is dit bij dit merk ook zo.

Mee naar huis ging is iets waarvan ik eerder zoiets van wat saai en is m niet voor mij. En toch greep die me vandaag.

Een nieuwe daily beater is t dus geworden.

Genoeg geluld. In t kader van (crap gsm) pic or it did’t happen.

Hoppa.

Fijne zondag iedereen.

54 likes

Volkomen begrijpelijk.

Tudor BB verkies ik anytime boven de OP.

En nu hop naar hét topic op HF. Het Tudor topic… :stuck_out_tongue_winking_eye::champagne:

6 likes

T grappige is dat toen de verkoper de op pakte hij iets om had waarvan hij zoiets had van moet je even passen. Een BBB alleen 41 mm is t m gewoon niet voor mij te groot. En toen is via een andere vestiging een 58 mijn kant op gekomen. En dan moet je kiezen en is t m dit geworden. Ben er achteraf gezien erg blij. 39 mm is de sweet spot.

3 likes

39 is absoluut 'n sweet spot. Van de week nog om de pols gehad! :+1::stuck_out_tongue_winking_eye:

Voor mij mag de BB wat meer chunky zijn, maar de inhouse is weer té voor mijn pols. Eta BB is mijn favoriet. :sunglasses:

Moraal van het verhaal… BB ftw! :champagne::champagne::champagne:

4 likes

Veel draagplezier :+1:

Heel mooi :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Zie je wel, Amsterdam is zo slecht nog niet :wink:
Mooie aanwinst, veel plezier ermee :+1:

Veel plezier ermee.
Het gaat lukken, dat weet ik zeker, want ik heb er ook een…

Gefeliciteerd, veel draagplezier!

Ik was zelf voor de op gegaan. Maar toch gefeliciteerd!

Black Bay………. altijd goed !!

Mooi man! Veel plezier ermee

Lelijk!
Haha, nee hoor, een van de favorieten van het HF. En terecht. Veel plezier ermee :+1:

Mooi, proficiat! :ok_hand:
Moeilijke keuze wel…

Edit: Ik zie dat je reeds een explorer en dj hebt, dan denk ik dat je zeker de juiste keuze hebt gemaakt.

9 likes

Prachtig!

Van harte met je mooie aankoop!
BB58 is prachtig. Ik vond ‘m op foto’s altijd wat saai, totdat ik hem zelf paste. Verkocht!

3 likes

Heel mooi, alleen de kleine wijzer… niet mijn ding.

2 likes

Snowflake hoort op een tudor duiker :grinning:

Als daily beater kan hij er mee door :see_no_evil:

1 like

Vraag me toch altijd af of dat verstandig is. Je gaat daarheen voor een OP en vertrekt met iets anders. Hoe lang en goed heb je dan over de aankoop nagedacht?

Vind het altijd lastig. Hoop dat je verliefd blijft en er een hoop plezier aan mag beleven!

3 likes