Ga naar M'tricht en D'dorf waar beste horloge kopen?

Hallo allemaal,

Lees al een tijdje mee maar net pas een weekje echt geregistreerd.
Ik ga binnen kort naar Maastricht en Dusseldorf en wil van de gelegenheid gebruik maken om daar misschien een nieuwe (of gebruikte in zeer goede staat) Breitling of Rolex te kopen (voorlopige voorkeur, kan nog veranderen als ik iets anders in real life zie).
Kan ik dan het beste in maastricht kopen (veel juweliers ook veel met occasies) of in D’dorf (duitsland goedkoper??)

Thanks!

Maastricht, Nieuw:
Juwelier Willy Vossen (bij de oude brug naar het centrum) Breitling, IWC, Omega etc.
Juwelier Martens, Wyckerbrug straat (in de buurt Station) enige Rolex dealer en nog andere top merken.

Gebruikt:
Steiner (even links van de oude brug), veel occasions
Brocantique (dwarsstraatje midden in centrum) veel occasions, vooral vintage
Burger (vlak bij Vrijthof), veel occasions
Scorpione (aan de 'andere’kant van het station bij Koepelkerk), vooral vintage
Filipucci (tegenover Willy Vossen) beperkt aanbod wisselende occasions.

Al deze zaken kun je via intermetsites (ff Googlen) vinden.

Fijne dag!

hcptdg Schreef:

Maastricht, Nieuw:
Juwelier Willy Vossen (bij de oude brug naar het
centrum) Breitling, IWC, Omega etc.
Juwelier Martens, Wyckerbrug straat (in de buurt
Station) enige Rolex dealer en nog andere top
merken.

Gebruikt:
Steiner (even links van de oude brug), veel
occasions
Brocantique (dwarsstraatje midden in centrum) veel
occasions, vooral vintage
Burger (vlak bij Vrijthof), veel occasions
Scorpione (aan de 'andere’kant van het station bij
Koepelkerk), vooral vintage
Filipucci (tegenover Willy Vossen) beperkt aanbod
wisselende occasions.

Al deze zaken kun je via intermetsites (ff
Googlen) vinden.

Fijne dag!

Scorpione heeft alleen vintage, ben er gisteren nog geweest. Hij heeft momenteel geen Rolex en maar 1 vintage Breitling. Toch zou je even bij hem binnen kunnen lopen. Het is een leuk zaakje en als je serieus bent hebben ze altijd wel even tijd voor je!

Groet, Roel

Het lijstje van Maastricht lijkt me wel compleet zo. Voor Düsseldorf zou je eens een balletje kunnen opgooien op een van onze Duitse zusterforums, bijv. www.watchlounge.com
Succes en maak er een fijne dag van!

Ik ga dit weekend naar Düsseldorf dus ik zal volgende week een lijstje maken met een verslagje erbij, goed?

Ga in Dusseldorf naar de Königsallee. Veel juwelierszaken, maar ook een veilingshuis, en twee jaar geleden zat er nog een Rent a Juweler Dat is een etalage met allemaal tweedehands horloges. Partikulieren kunnen daar hun horloge te koop aanbieden tegen bepaalde commissiekosten.

Die verhuurder zit er nog steeds! Ook Kern en een Rolex dealer. OP de Keu… vind je ze !

Ik ben er ook dit weekend dus een verslagje volgende week zal te laat zijn haha…
Allemaal bedankt voor de tips tot nu toe, ga eerst naar maastricht en wilde dus eigenlijk weten waar ik de beste deal kan sluiten zodat ik ik niet straks iets in maastricht koop en iets beters tegenkom in dusseldorf…