Gaaf!

Deze kende ik nog niet:

Het gaat om een Enigma Bezel Manual Winder. Het principe is bedacht door Gianni bulgari. Het horloge kan je dus opwinden door aan de bezel te draaien, is iets wat ik altijd al wilde doen:D Het is beter bestand tegen stof etc dan opwinden via een kroon. Verder kan je de tijd ook verzetten met de bezel als je de kroon uittrekt. Staat gelijk op mijn verlanglijstje:~ Staat er momenteel eentje op Chrono24, voor best een leuke prijs volgens mij… Ik ben ook wel benieuwd hoe het kwalitatief zit met het horloge. of die bezel snel kapot gaat o.i.d.

Kennen jullie dit model en wat vinden jullie ervan? Wellicht kennen jullie hem al aangezien hij uit eind jaren 90 komt maar vond het toch de moeite waard om hem even te posten.

Met vriendelijke groet,

Jelle

Wel es van gehoord. Geinig ding.

Als je een echt consequente bezelwinder wilt zien, dan moet je eens naar Harwood kijken.

Daar kan je zowel opwinden als de tijd met de bezel verzetten. Geen kroon te bekennen :slight_smile:

Kende dit niet . Dank voor het delen :slight_smile:

Toevallig precies dit model nog afgelopen maand gezien, volgens mij alleen nét een andere kleur. Zeker een bijzonder horloge, geinig ding!

Het kookwekker principe, of is dat te oneerbiedig? :wink:

Haha zo kan je het ook zien :wink: ik vind het wel origineel (tu)

Die zijn ook leuk ja :slight_smile: wel ietsje duurder en vind deze mooier.

Groet Jelle

Jazeker,voor als je eens wat anders in je verzameling wilt hebben :+