Gaan duiken vandaag... (foto's Sea Ram)

Duikje gedaan met dit mooie weer vandaag… wel nog erg koud (water 3-4°C), dus maar 20 minuutjes, met max diepte 34 meter.

De Sea Ram ging mee, maar niet onder water, heb genoeg aan mijn computer en onder water vergeet ik even mijn andere hobby’s :slight_smile:

Toch enkele fotootjes gemaakt, ik blijf het een super klok vinden voor het geld. (zelfs voor de origine prijs :-))

(tu)

Coole pics :wink:

Gave foto;s!

:}

Ik hoop voor je dat het binnenkort
mogelijk is voor je de Sea-ram bij St.Maarten o.i.d. te testen (tu)

grt Gerard

Goed bezig (tu)

Hele gave foto’s! :~

Prachtige plaatjes: smaakvol in beeld gebracht
Ik ben ook trots op de mijne: als ik komende zomer ga duiken maak ik er zeker plaatjes van!
Explore mokermike5

Fraaie plaatjes!

Ook mooie Suunto(tu)

Grt.

Sfeervolle foto’s. Maar een duiker die niet met een duiker mee mag :frowning:

Dikke foto´s!(tu)

Groeten,

Noel.

Bedankt voor alle positieve reacties!

Lijkt misschien wat vreemd dat ik hem niet mee onder water neem, maar in de praktijk is dit meer lastig (droogpak, dikke handschoenen, en al veel om de pols) dan een echte meerwaarde. (In geval dat mijn computer zou uitvallen, val ik terug op de computer van mijn buddy en ga ik niet op tabellen terugvallen (ik neem deze ook niet mee)).

Waar ben je geweest? Put van Eekeren?

Cerfontaine… in Ekeren kan je geen 34m doen :wink:

snoeike Schreef:

Waar ben je geweest? Put van Eekeren?

Inderdaad goede foto’s van de Seam Ram in zijn element.

Gaaf hoor

Mooie foto’s, en Scubapro, altijd goed, ik heb mijn R190 nog steeds :slight_smile:

jonathan Schreef:

Lijkt misschien wat vreemd dat ik hem niet mee
onder water neem, maar in de praktijk is dit meer
lastig (droogpak, dikke handschoenen, en al veel
om de pols)

Kan me wel voorstellen dat je dan geen horloge om wilt. Soms als ik bij krappe ruimtes moet komen, motor v apparatuur ed, dan doe ik waar nodig ook mn horloge af. Als ik die dag al n dergelijke situatie verwacht, draag ik ook ipv mn stalen band monster, n gshock op rubber. Die kan ik vlot om mn riem ofzo lussen.