45 millimeter tussen 10 en 4….
Zal wel weer eens tijd worden.
Al die kleine horloges
45mm diameter van 10 naar 4. Niet 45x45.
L2L is die niet zo groot. Zelfs kleiner dan een nautilus.
Maar dat die IN YOUR FACE is klopt.
Via Fratello
Dit horloge is waarschijnlijk net zo breed als dat hij lang is, kijkend naar de naam. Die diameter van 45 houdt natuurlijk geen rekening met wat er nog uitsteekt in de breedte
Merk zelf dat ik steeds kleiner (en het liefst ook platter) verkies de afgelopen tijd.
Meer comfort in de zin van geeneens meer merken dat je een horloge om hebt = voor mij meer draagtijd.
Ik zie dat je mij mentiont, wat the fax schrijft fratello dan?
En in het verlengde daarvan, hoe breed is een nautilus horizontaal? Ook aardig denk ik
Voor mij precies omgekeerd: ik moet het horloge voelen bewegen en draaien. Dat maakt me dat ik regelmatig kijk.
Een vierkant horloge oogt gewoon groot.
Glashutte Panorama Date
Tag Heuer Monaco
Cartier Santos
Ik vind hem erg mooi zo in het groen.
Ik kijk gewoon altijd wanneer ik de tijd wil weten
Heb elke dag van 08:00 tot ongeveer 21:00 uur een horloge om dus ik hoef hem niet te voelen.
Ik vind het nog meevallen voor hoe groot 'ie is, en mijn eerste reactie was: LILLEK
Maar net zoals met de BMW m4 en z’n grille kan dat veranderen
Ik heb tussen de 35mm (vintage omega en 46mm (big pilot)… ?
Citeer Fratello eens?
Ik lees net mijn comments terug en zie dat het van mijn kant kon lijken alsof ik een discussie wou gaan voeren.
Dat is niet helemaal de bedoeling.
Hoe breed is de nautilus horizontaal, weet je dat toevallig?
Ooooh dan valt het idd erg mee.
Ik dacht dat hij echt jumbo was.
Dus 45 in alle richtingen.
Is flink.
Fijn is wel dat ie lekker plat is.
Zie je dat Fratello hetzelfde schrijft.
Ja zo ongeveer
Eindelijk is de trend weer ingezet voor normale horloges. Ik kocht me scheel aan al die dameshorloges voor mijn vrouw. Er was haast niet fatsoenlijks meer te koop voor de echte kerels.
Bah