Tja. Ik vind het allemaal wel meevallen
Idd mooi. Vind die kleine roman numerals heel mooi. Wat is een roulette datum?! Zit toch altijd een schijf van 1 t/m 31 achter? Of is de jouwe van groene 0 tot 36?
Datum zwart en rood
Dat had ik dus ook Mark. Maar de consensus is tegen ons…
Ik vertrouw vooral op mijn eigen mening. Wordt nogal overdreven gedaan over Rolex en polijsten. 1) dat zijn ze allemaal vanuit de fabriek 2) 99,9% van de Rolexen wordt gepolijst bij een service. You do the math.
15.5 is op zich vrij standaard denk ik. 18.5 is wel erg lang maar goed 4/5/6 schakels erbij en je zit goed. Zou ik deal niet op laten klappen
Fair enough. Heb wel totaal kapot gepolijste lunettes en clasps gezien hoor. Rolex logo half weg…maar op basis van deze set foto’s kan ik het niet helemaal goed beoordelen. Heb om gedetailleerdere beelden gevraagd. Blijft wel die 15.5 band. Useless. Moet ik of aan gaan vullen met hier en daar losse links of nieuwe band. Dan zou ik hem head only willen kopen en denk niet dat dat in de mogelijkheden van deze verkoper ligt.
Wellicht 18.5 incl clasp. Maar op zicht lijkt hij me krap. Ik heb zeker geen forse polsen
Maar 15.5 cm band is neem ik aan zonder de kast. Dus zal niet voor een 15,5 cm pols zijn…
Eens. Mijn ogen zien niet wat de meesten zien, maar de horlogefanaten hebben, zo lijkt, een bij geboorte meegekregen loep in hun irissen.
Yes
Zal weer eens even meten tijdje geleden
Wat dan natuurlijk wel erg handig is van moeder natuur als je van horloges houdt. Ik zie zelf ook wel dat het door @TheWornWatch geposte horloge scherpere tanden heeft