Gaarne uw mening

eppie Schreef:

Zonder op tenen te willen trappen vind ik toch wel
dat Breitlings en Rolexen vaak gedragen worden om
te laten zien dat je 'm draagt…i.p.v. voor
jezelf. (niets afdoende aan de kwaliteit
overigens). Als je een horloge slechts draagt om
gezien te worden (door anderen)…dan kun je
inderdaad net zo goed een nepperd
nemen…maar dan moet je inderdaad geen
kenner tegenkomen. Dat veel mensen zo denken kun
je zien aan de grote hoeveelheid nepspullen in
omloop, niet alleen horloges maar ook tasjes,
zonnebrillen etc.

Zo lust ik er nog wel een paar. Laten we dan allemaal een quartz van de hema kopen, dan weten we ook hoe laat het is.
Gr.JanJ.

Ik denk dat Eppie bedoelt dat specifiek Breitlings en Rolexen iets protserigs hebben en dat dat voor andere topmerken niet per se geldt. Ook dat is denk ik een kwestie van smaak. Ingetogenheid kan Breitling en Rolex niet verweten worden. Persoonlijk heb ik daar niets tegen, een horloge mag best gezien worden. Het gaat er mij nu alleen even om dat we wat Eppie schrijft juist interpreteren.

Ik denk dat een modale kwaliteitscontroleur geen echte kan betalen :slight_smile:

hcptdg Schreef:

Ik denk dat een modale kwaliteitscontroleur geen
echte kan betalen

tuurlijk wel hoeft toch ook geen nw rolex zijn,als je graag een echte rolex of breitling wilt hebben en het gaat je aleen om de naam en niet om een bepaald model denk ik dat iedereen wel een rolex kan dragen,bv een mooie stalen uit de jaren 60 .maar ze willen het gewoon niet betalen!!!

er gaat niets boven het echte ding…wat kwaliteitscontrole betreft, ligt er maar aan waar je je grenzen legt…

groet Arno.

Je kunt best een replica om hebben hoor…maar je moet het alleen doen als je zelf ook een replica bent, een faker, een nepper. Dan hoor zo’n horloge helemaal bij jou!

…ik vind het altijd een beetje triest.