Gaat Baselworld wel door? (sssst.... nee)

En de Italianen, en de rest van de wereld…

Gewoon een nieuw griepje hoor.
But let’s create some panic…

Maar we hebben er nu eenmaal geen gri(e)p op…

3 likes

Veel plezier daar mee!

2 likes

Hey kom nou, jij kijkt ook vaak zat naar filmpjes van mensen op locatie.

Een gehuurde hotelkamer bijvoorbeeld.

9 likes

Vroeger keek ik vaak naar zo’n gozer met een appartement, kom ff niet op zijn naam…

2 likes

Als het goed is is de Invicta cruise al van start, dus helaas voorlopig geen grote horloge evenementen omdat de rest is afgezegd! :frowning:

Rocco Antonio Tano Siffredi!

1 like

Mike’s apartment

2 likes

Max Hardcore.

2 likes

Daar gaat de Rikketik :wink:

2 likes

TGV? A.k.a Urban Gentry?

1 like

ik zou het wel humor vinden als de releases dan ook een jaar uitgesteld worden.

1 like

Dat zit er dik in

Mijn nieuwe applewatch 6 detecteert het coronavirus🤡

Je gelooft toch niet dat alle novelties die klaarliggen in de kast blijven liggen…
Er moet omzet gemaakt worden en de novelties vertegenwoordigen bij de merken nu eenmaal een bepaald gedeelte van de jaarlijkse omzet.

En wat is de toegevoegde waarde van een beurs als de W&W en Baselworld tegenwoordig nog ?
De juweliers mogen komen kijken naar novelties en kopen in voor het gehele jaar… dat kan ook op een andere manier lijkt.
Bijvoorbeeld events op locatie / per land of regio.
Beurzen als de W&W/ SIHH en Baselworld zijn al tientallen jaren hetzelfde en raken gedateerd.
Niet voor niks dat veel merken een andere koers gaan/ gingen varen, al voordat het Corona virus de kop opstak.

Het enige dat vervelend is is dat kleinere merken ( independents ) waarschijnlijk zwaar geïnvesteerd hebben in Basel en nu geen geld meer hebben om alsnog een lokaal event te organiseren.
Die kunnen nog wel eens in de problemen gaan komen.

1 like

Ik dat dat die ook deze keer weer neutraal zouden blijven.

All that matters is…
Hoe & wanneer Rolex zijn releases nu gaat brengen…

Rolex kan prima een eigen event organiseren. Daar hebben ze het budget en ook de bekendheid voor. Zal alleen ff wat tijd kosten om het te organiseren.

1 like

Januari 2021 ofzo?

Que?

2 likes
7 likes