Gaat Baselworld wel door? (sssst.... nee)

Ik lees net dat de autoshow in Genève niet doorgaat vanwege het Coronavirus. Alle evenementen met meer dan 1000 man tot 15 maart. Ik moest direct denken aan Baselworld 2020 dat niet veel later is. Zou dat ook niet doorgaan? Zou erg jammer zijn!

2 likes

Ga je er heen dan?

Basel is eind april. 30 april tot en met 5 mei om precies te zijn. Zit dus nog wel wat tussen…

Sinds wanneer worden daar aliexpress horloges getoond dan?

Geen idee. Zou zomaar afgelast kunnen worden.

Nee, ik zit eind maart begin april in Egypte. Maar toch, we kijken met z’n allen toch uit naar de nieuwe releases?

Sure, maar die lees ik op internet toch wel.
Ga er van uit dat de beurs niet randvoorwaardelijk is voor de release

Ik heb het even voor je opgezocht. Want dit kun je gewoon opzoeken uiteraard.

Godnondeju, het gaat gewoon door. Gelukkig.

Alleen Citizen en nog een plakmerk hebben afgezegd tot nu toe, de lafaards. Dus voor 5 tientjes kun je gewoon mooi spul zien. Passen kan niet, het is geen huishoudbeurs tenslotte.

1 like

Gaat niet door…

Zat er in

Benieuwd of de merken de introducties dan ook uitstellen…

2 likes

Nee, want ze moeten omzet maken………
Voorbeeld : IWC komt voor half maart met groot nieuws over nieuwe introductie…

1 like

beter voorkomen dan genezen niet?
ik hoor net op het nieuws dat er tot hiertoe 2 gevallen zijn van besmetting in Nederland.
eentje in het noorden en een in midden, deze laatste heeft in Nederland carnaval nog gevierd, dus hou je gezondheid in het oog de volgende veertien dagen.
dit is gewoon het nieuws dat ik gehoord heb op de radio de laatste uren, ik wil geen paniek zaaien maar het mag geweten worden of niet?

1 like

Nergens voor nodig. Laat dat maar aan alle media en overige onwetenden over, die slagen er prima in om alvast lege schappen in de winkel te veroorzaken.

Zou er overigens wel van balen als ze de TEFAF afblazen, maar vooralsnog gaat die gewoon door. Jippie.

1 like

3 1/2 uur geleden al gepost …

Ik kijk graag naar de (YouTube) filmpjes van mensen op locatie…

Gek dat die Zwitsers zoveel last hebben van hetgeen wat in China gebeurd