Gaat er nog iemand Rikketikken a.s. zondag?

Nog nooit geweest maar voor alles is er een eerste keer, en met zoveel voorpret en ideeën kan het alleen maar dolgezellig worden. Toch???

Ben weer van de partij! Sla eigenlijk nooit over en nooit spijt! Wel elke keer veel van hetzelfde maar wil het ook niet missen😁

Tijden niet geweest, maar de agenda staat het weer toe, dus ik ga komende zondag heerlijk snuffelen in alle oude meuk daar!

1 like

Prima :+1:
Sta je daar met een stand dan ?

Pieter.

1 like

Met de bestelde HFLE’s??

4 likes

Dat zou helemaal geweldig zijn!!

Maar helaas…

Sta daar met een standje samen met @Freakazoid

2 likes

Zit een beetje te twijfelen. Het is inmiddels weer lang geleden, heb er toch een keer een leuk horloge op de kop getikt. Ga er nog even over nadenken.

Is er ook iets van een floorplan bekend ? @25tien
Zodat we (ik😉) weten wie waar staat .

Pieter.

1 like

Bij mij nog niet bekend! Zodra ik dat weet zal ik het wel ff posten!

1 like

Krijgen matties extra korting? :wink::grin:

1 like

Ik zal er ook weer zijn. Ik wil nog wat gereedschap hebben, en misschien een bandje voor de Sinn.

Voor diegene die er de afgelopen keren zijn geweest. Vroeger had je altijd zo’n Duitser met rolcontainers vol met banden. Die oudere man die erbij hoorde is paar jaar geleden overleden. De beurzen daarna heb ik ze niet meer gezien. Weet iemand of ze inmiddels er weer staan (of de afgelopen beurzen, zomer niet meegerekend, er hebben gestaan.

Als je de Duitser bedoeld met ongelooflijk veel banden die ik denk, dan staat hij op de een na laatste rij links in de zaal. Zie de map met indeling van de standhouders.

1 like

Dan bedoelen we misschien toch een ander. Die ik bedoel had altijd zoveel banden bij dat ie in een hoek stond omdat ie anders de 6 rolcontainers niet kwijt kon.

Helaas, dan is deze man een ander, maar ga er toch maar eens kijken, hij heeft heel veel.

Zondag maar weer eens rondsnuffelen, ben er bijna 3 jaar niet meer geweest. Nog even een deal afronden, een bakkie doen en wat handen schudden.

Iemand uit regio 040 die nog een plekje over heeft in de auto ? Wil er toch wel eens een kijkje nemen.

:slight_smile: :slight_smile: Ik heb jarenlang met m’n vader, oom, broer en inmiddels met m’n neef zitten schaken, en ook ik doe maar wat, mocht het een troost zijn.

1 like

Ik heb weer een stand in rij K, geloof nummer 10.

Als dat betekent dat je stalen band van de sinn eruit mag, hou ik me aanbevolen :+1:t2:.