Gaat er nog iemand Rikketikken a.s. zondag?

En zo ja, waar ben je naar op zoek?

Als het even kan ga ik altijd maar voor mij is het makkelijk, ik woon vlakbij aan de andere kant van Utrecht.
Ik kijk naar leuke ouwe meuk en proef de sfeer en ben dol op spruitjes (met cashewnootjes en gegratineerd met een kaaskorstje).
Verder heb ik altijd wel een paar horloges die dringend een nieuw bandje nodig hebben dus valt er wat te zoeken.

8 likes

Hoi @Emdee, ik kan helaas niet. Hou me wel aanbevolen voor een volgende keer proeven van spruitjeslucht en soortgelijke aftershave aldaar. :grin:

4 likes

Old Spice in de mix met Tabac :slight_smile:

Ik ga wel naar de Rikketik. Op zoek naar Bart (daar heb ik een horloge mee geruild).

Verder zie ik wel wat ik tegen kom.

6 likes

Helaas niet, te mooi weer…:wink:

3 likes

Ik twijfel nog een beetje. Ik vond vorige keren dat er niet heel veel bijzonders was. Vorig jaar op de oktober beurs wel een heel mooie aanwinst gescoord.

2 likes

Uiteraard. Ik zoek naar alles wat interessant voor mij is :slight_smile:

Vroeg erheen, op tijd weer terug ivm het mooie weer

1 like

Ik ga lekker oude Speedmasters passen, dan kan ik het kopen weer een tijdje uitstellen.

2 likes

Vanzelfsprekend zijn mijn vader, neef en ik zelf ook weer aanwezig met een stand.

4 likes

Ik zeker. Ben nog op zoek naar een paar onderdelen en wat gereedschap

1 like

Ik ga ook. Ik wil @Emdee wel eens ontmoeten :smile:

1 like

Ik ga iig ff kijken maar ben nogal koopziek dus dat wordt oppassen :smirk:
Doelstelling is om zonder nieuw horloge weer te vertrekken!!!

Ik ben overigens herkenbaar aan mijn klokje:

:sunglasses:

11 likes

haal die hoekstiksels even los, dat staat een stuk mooier

6 likes

En een fiftyfive fatoms wijzerplaat er op om hem echt da bomb te maken.

Hahaha…how about…No? :smirk:

1 like

Sure?

7 likes

Ben niet zo’n fan van gemodde horloges; ik vind het huidige design wel in balans (of ik ben er gewoon-conservatief- aan gewend!) :smirk:

2 likes

Hmmmmm ik wacht nog even maar ziet er wel tof uit!!!
Heb dit horloge en bandje nog niet zolang dus wil niet meteen de boel slopen, ben daar nogal goed in vandaar :unamused:

is heel eenvoudig, ik heb het ook gedaan met mijn Hirsch Liberty, ook op de Seiko die jij nu ook hebt

1 like

Go for it @Jaroen

10 likes

Je hebt zo te zien niet alleen de hoekstiksels weg gehaald maar ook de zijkant van de kast weggehaald.

31 likes