Gaat er nog iemand Rikketikken a.s. zondag?

Ik schatte 5 rijen met ongeveer 10 stands per rij, maar het zijn natuurlijk dubbuele rijen, dus dubbel zoveel standjes, wellicht ook meer dan 10 per rij. Zitten ook een hoop klokken, bandjes en gereedschaps stads bij. Qua horloges denk ik niet meer dan 100 stands.

Ik ga daar ter plekke uitverkoop houden: Geert's Rikketik Uitverkoop Parade (Omega, Rado, Glycine, Tissot, Certina etc)

(schaamteloze plug, maar ik wil echt een keer opruimen)

Als je weet dat ik zowel bij deze keizersnee als bij de eerste (spoed-)keizersnee heb geassisteerd, dan zou ik eigenlijk over salaris moeten praten :wink::laughing:

2 likes

2 likes

Teveel kurkbanden besteld en ga je er nu maar mee op de rikketik staan?

3 likes

haha

1 like

Ik zou ook gaan maar ik kom er net achter dat ik aardig wat stormschade heb aan mijn woning. Bleghhhhh. :pensive:

Viel je nu pas op dat je dakkapel weg is??

2 likes

Dit was jouw huis?

3 likes

Neee, gelukkig niet. Dakraam is eraf gewaaid. Had het niet door omdat we eigenlijk nooit op de fliering komen.

Haha,

Is het nu erg nat binnen? :wink:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen eens heb kunnen kijken.
In het donker weg, in het donker terugā€¦ Ik kijk morgen wel eens even.

1 like

Als iets in 1980 is blijven hangen dan is het de rikketik well ondanks alle goede bedoeningen :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ai, dat is niet zo mooi. Is vroeger hier ook meerdere keren gebeurd tot er een steviger dakraam in kwam. Sindsdien is het niet meer gebeurd gelukkig.

1 like

Er valt wat uit, en ik ga morgen eens iets doen wat ik nog nooit eerder heb gedaan.
U herkent mij aan de witte anjer in het revers, en een fles luchtverfrisser in de binnenzak :innocent:

4 likes

Schade valt gelukkig mee, dus ik ben er morgen ook! Ik ben te herkennen aan mijn Noord-Afrikaanse uiterlijk. :grin:

4 likes

Beter je werkkleding aan, dan ben je herkenbaarder en het scheelt misschien wat oplichting her en der! :wink: Ik ben morgen met een collega van je.

1 like

Ben benieuwd of we elkaar zullen herkennen. :yum:

Met duikbril? makkelijk :grinning:

1 like

3 x 1.90m en bij elkaar 350 kg

1 like

Denk eraan om morgen te gaan kijken voor de eerste keer als ik thuis weg magā€¦