200 euro vind ik niet teveel voor een 007. Heb de mijne destijds redelijk snel weg gedaan. Vond de afwerking niet heel denderend. Was toen meer onder de indruk van een oranje Monster of de Samurai qua afwerking en beleving (en ja mensen, die Samurai kocht je in staal destijds voor ongeveer dezelfde prijs)
Hahaha, ik vroeg me gewoon af of dit een beetje met de Seiko gekte te maken heeft, omdat het doek misschien gaat vallen.
Ik zie er nu weer een staan die is welliswaar niet gedragen, maar vraagt 179 euro exclusief 11 euro verzendkosten. (en is blijkbaar verkocht voor dat bedrag)
Bij Rob betaal je 180 + 8,50 verzendkosten.
Voor zover ik weet zijn ze bij Rob toch gewoon nieuw?
Niets persoonlijks @Ronald
Ik denk dat ik voor mezelf de knoop heb doorgehakt, ik wil een 007 voor vakantie. Alleen dan met double domed saffier. Er is toch geen reden om niet voor Rob zijn horloges te kiezen?
rob zijn prijzen zijn inderdaad super.
De hele hype rondom het vallen van het doek zie ik ook niet gebeuren.
De prijzen varieren weinig eigenlijk , 179 euro met rubber lijkt me gewoon gangbaar , 200 met solid oyster ook wel.
No offense taken @dfrenner
Als hij nieuw 180 kost?
Rob krijgt deze week al enkele exemplaren binnen, zojuist één met double domed saffierglas bij hem besteld.
Ben erg benieuwd naar de 007, lijkt me ideaal voor in het zwembad.
Mijn eerste Seiko
Het enige wat mij tegenhoud om een 007 of 009 te kopen is het
No hacking en No hand winding geheel,
dan liever een Turtle voor iets meer
Waar wacht je op?
Op deze
No hacking and no winding is geen probleem bij de skx. Je zal het niet missen.
Nu hij misschien uit productie gaat, ga ik hem niet in de kluis stoppen ofzo. Er zijn zoveel skxs in omloop. Het gaat zeker geen 2e Heuer Autavia worden.
Ik heb skx gekocht als klushorloge en daarvoor gebruik ik hem ook. En wat ik allemaal erover heb gelezen. Gaat minimaal 20 jaar mee. Tegen die tijd is er misschien al een re-issue met safier glas, 300m, hacking en winding.