Gaat iemand hier nog heen?

http://www.bobbsheritage.nl/index.php?taal=1&id=1

En iemand al iets op het oog?

Ik heb het aanbod even doorgekeken, ik vind het knappe prijzen die ze durven te vragen.

Nee, maar wat een waanzinnig mooi aanbod hebben ze zeg! Fikse prijzen maar er zitten dan ook prachtige horloges bij.

Die prijzen zijn alleen te rechtvaardigen als ze achter de beschrijvingen durven te staan.
de algemene voorwaarden sluiten echter (bijna) alle verantwoordelijkheid uit.
een soort van schijnveiligheid dus, mocht iemand willen bieden op één van deze horloges,dan zou ik het horloge eerst terdege onderzoeken op echtheid en conditie,
en als je de kennis daarvoor zelf niet bezit ,iemand meenemen die weet waar over 't gaat,
anders kun je voor veel minder net zo goed op bijvoorbeeld eBay iets kopen,

groet, André

Nog even afgezien van de prijzen, kennis van zaken betwijfel ik al, er staat een eterna sport tussen, is geen eterna maar een enicar, en ik twijfel heftig aan een aantal van de chronografen, zoals de Omega die er tussen staat en de Spera Koninklijke Marine. Sommige horloges zijn in een slechte staat voor de vraagprijs…

Staan slechts een paar horloges bij die een goede prijs hebben. Verder is het wel een leuk gevarieerd aanbod.

Op de site staat:

Bobb’s Heritage is een samenwerking van Amsterdam Watch Company eigenaren Roel van den Haak en Toesja de Vries en de horloge pioniers Frans Swidde en Rob Moerenburg. Natuurlijk is de naam Bobb’s Heritage te danken aan de legendarische juwelierszaak uit de Utrechtsestraat. BOBB Juwelier was een begrip in Amsterdam en eigenaar Rob Moerenburg is een expert als het gaat om antieke polshorloges en sieraden. Helaas sloot BOBB Juwelier zijn deuren in 1998, echter de vraag naar gebruikte polshorloges gestegen.

Nu ken ik Frans Swidde en Rob Moerenburg niet (zou dat wel moeten?) maar de kennis van de AWCo vertrouw ik wel.

Ben zaterdag en zondag en Amsterdam en ga waarschijnlijk wel even kijken (niet kopen). Ben oud, kalend en draag of de Red Sub of de Omega ltd 1957 :slight_smile:

Lees de voorwaarden even door Henrik (bovenin de groene balk) op hun site,
daar word ik dus niet vrolijk van,
groet André