Gaat Omega met de Speedmaster Rolex achterna qua prijzen?

Zojuist al surfende op het web deze twee Speedmasters gezien. Voor zover ik weet waren deze modellen een paar maanden geleden enkele duizenden euro’s goedkoper. Nu bijna 10K! Gaat Omega met z’n limited edition Speedmaster Rolex achterna? Wat denken jullie?

23

Je kijkt naar een gestickerde tin tin bij een van de duurste dealers in NL, tja dan kan je onrealistische prijzen verwachten.

Maar ja ze proberen het denk ik gewoon, toch wel een gekkie die het koopt.

12 likes

Exact. Altijd weer en tja, dan gaan de prijzen omhoog. Ook van Omega.

1 like

Iemand nog zo’n leuke glazenbol afbeelding?

4 likes

Van de ST-1 weet ik het niet, maar de Tintin wordt op chrono24 wel degelijk verkocht voor 8K +…

@WristCandy heeft er ook eentje in de verkoop… DM via Instagram voor de prijs :stuck_out_tongue_winking_eye:

De Italiaanse witte truffels zijn duur dit jaar. Dan krijg je dit :sweat_smile::wine_glass:

5 likes

Ja @sat heeft die!

Omega gaat zéker Rolex achterna!
(Maar dan zonder het patser imago! :sunglasses: )

P.s. Omega horloges kun je zonder schaarste kopen; dus geen vergelijking mogelijk met Rolex

1 like

De Tintin… Niemand wilde dat ding, tot iedereen merkte dat niemand dat ding wilde en toen wilde iedereen 'm en werd ie geld waard. En toen ie geld waard was vond iedereen 'm mooi en wilde nog meer ‘liefhebbers’ een Tintin.

11 likes

Ze willen dit zeker maar krijgen onderweg een lekke band. Conclusie: nee

4 likes

32 likes

Briljant weer :joy:

1 like

Dank! :+1:

Lekker representatief, de hele horlogemarkt gaan generaliseren op het gedrag van 1 juwelier ?
Kommop @RLC ben beter van je gewent!

2 likes

Geweldig :+1::+1::+1::sweat_smile::sweat_smile:

1 like

De Speedy tuesdays waren na de aanvankelijke hype en premiums juist weer wat gezakt.

Rustaaaagh…

zo. nu snapt iedereen het weer.

6 likes

Deze is ook wel serieus sexy hoor. Alleen die prijzen…

1 like

Die kost al 14k toch? Is al meer dan genoeg.