Gaatjes in lugs te groot

Ha medeforummers,
Heb vandaag mijn Dan Henry 1970 binnengekregen. Echt een erg mooi horloge, maar het lijkt erop dat ze de gaten in lugs te groot hebben gemaakt. De pushpins schuiven heen en weer als hier maar een klein beetje druk op komt. Weten jullie of dit kwaad kan? En zijn er smalle pushpins met een dikker uiteinde?
Alvast bedankt!

Gr Dennis

2 likes

De tip van de springbar op meten met schuifmaat.
Er zijn springbars met verschillende dikte van de tip.
Dus exemplaren met een dikkere tip plaatsen.

1 like

Ik zou even met de leverancier in overleg gaan. Dit hoort niet bij een nieuw horloge.

1 like

Ben nu met hem aan het mailen. Hij zegt dat het geen kwaad kan, maar ik vind het behoorlijk irritant. Hopen dat hij met een goede oplossing komt.

1 like

Kan ook zijn dat je pushpins te klein zijn natuurlijk.

Heb vandaag ook mijn 1970 binnen gekregen, moet zeggen dat ik geen problemen heb met de lugs en springbars.
Passen goed, bewegen niet los in de lugs.

Ik krijg toch dit soort associaties bij de titel en het stukje Sorry :grin:

4 likes

Hij (Dan Henry) zei dat het een bekend iets is en dat hij dikkere springbars erin had moeten doen. Toch wel gek dat die van jou dit niet heeft…maar natuurlijk gelukkig voor jou😉

Ja lucky me.
Over lucky gesproken, ik heb tot op heden niets vernomen van invoerbelasting/douanekosten.
Niets via de mail en er zat ook geen formulier in de UPS verpakking.
Nu heb ik geen ervaring met UPS internationaal dus misschien krijg ik nog een brief toegestuurd.

Bij jou hetzelfde verhaal?

1 like

Hij is ook vanuit Europa verzonden, dus geen belasting. :grin::+1:

1 like

Ah oke, dat verklaart ook de snelle levering haha.

1 like