GADA

De Paradigm lost dat probleem op. Ik heb 'm zelf ook naast de Garrison, alleen zijn beiden over de 40mm (maar door het ontwerp merk je daar niets van)

Hier heb ik zojuist de GMT versie van binnen en het is met stip één van mn lekkerst zittende horloges. De proporties zijn ook precies goed. De kast en band is anti-kras behandeld (zeer effectief ook)

3 likes

Ikzelf vind deze paradigm niet mooi. Probleem van cijfers is weg idd

Foto?

Flinke unit :sweat_smile:

Ja iets té eigenlijk. 43mm. In dat bericht waar ik naar link geef ik al aan dat dit horloge de Amerikaan in me losmaakt, hij heeft iets heel Yankerigs middle management achtigs

1 like

:joy::ok_hand:t3:

1 like


De mijne

12 likes

Waarschijnlijk omdat deze in een redelijk tot goede staat binnen de EU niet voor het beschikbare budget te verkrijgen is.

1 like

De Citizen Excalibur Promaster BN0100-51e voldoet aan je eisen en je houdt veel geld over.
Review vind je hier Review: Citizen Excalibur Promaster BN0100-51e

max 40mm, de BN0100-51e meet 41mm
max 11 dik, ja
quartz is prima, ja
oyster band, ja
geen cijfers, ja
donkere kleur wijzerplaat, ja

Extra’s:
200m waterdicht
Eco-Drive = quarz wordt opgeladen door licht, nooit meer batterij verwisselen, 180 dagen gangreserve

Let op:
Er bestaat een titanium versie, de BN0200-81E voor €379

Prijs:
€229 met rubber band
?? met stalen band

2 likes

De mooie JDM Citizen NB1050 is nog niet genoemd. Meerdere kleuren verkrijgbaar en als je de reviews leest (ook op het forum eea van te vinden) schijnt de kwaliteit en afwerking echt bang for buck te zijn. Tevens duratect coating tegen krassen.
Uit Spanje zijn deze 2 kleuren nu zonder import kosten te krijgen. Kwestie van tijd dat zwart en grijs ook weer op voorraad zijn.

Heb je tevens nog ruim budget over voor wat extra’s!

3 likes

Staat een mooie quartz nu in het blauwe gedeelte.

1 like

De afwerking is inderdaad bizar. Volgens mij zijn de wijzers diamond cut.

Helaas zijn de wijzers echt veel te dun. Die hadden ze zo mooi kunnen maken door SARB stijl wijzers op te gooien. Hierom hem ik hem geflipperd.

Dit is hem geworden!

2 likes