Het Grote incoming topic Deel X

Die zag ik niet aankomen :wink:
Nogmaals gefeliciteerd!

3 likes

Hey, wat goed! Waar heb je hem vandaan getoverd? Van harte in ieder geval :ok_hand:

3 likes

Heb je lang voor moeten wachten!

3 likes

Via een forum lid die hem bij solo Japan had besteld en hem niet ging dragen. Enorm mee geboft en dankbaar voor :pray:t2: het is zelfs een sben003

5 likes

En de mooiste gekozen :wink::stuck_out_tongue_winking_eye::clinking_glasses:

3 likes

Incoming vanuit :jp: ik ben benieuwd!

Seiko SBXY033

42 likes

Lekker! Dat is een mooie :facepunch:t2:

3 likes

Tussendoortje :sweat_smile:

27 likes

Nice. Erg mooi!

3 likes

Ik moet jullie gaan teleurstellen mannen. Ik vind hem veel te groot/lomp. Middagje om de pols gehad en ik word er gewoon niet blij van :frowning:

Mag weer door dus…

6 likes

Ik ging je er om vragen, ook nog overwogen, maar nog nooit kunnen passen. Valt tegen dus.

2 likes

Als je van wat grotere duiker houdt is het wel een leuk ding voor niet al te veel geld.

Ik houd het wbt duikers maar bij mijn seamaster en sub.

2 likes

Het valt mij juist op hoe klein, en comfortabel hij draagt. Ik moet wel zeggen dat ik ‘m niet op de Bor draag, dat scheelt aanzienlijk.

Misschien is de vorige week gelanceerde 200t iets voor je. :shark:

3 likes

Ik heb hem op nato, rubber en BOR gehad. Geen vd 3 was echt een match.

Ik vond voorheen die carbon versies erg vet, maar die kunnen weer van het verlanglijstje af nu.

Ik vrees dat Doxa (ook de kleinere) niet aan mij besteed is.

5 likes

Ziet er inderdaad goed uit​:ok_hand:t3::ok_hand:t3:

3 likes

Jammer! Ik ben er juist voor gevallen. Maar het is een uitgesproken design, met een eigen kastvorm. Maar als het kwartje niet valt dan moet je hem maar weer laten gaan.

4 likes

Aan t proberen :ok_hand:t2:

39 likes

Nah, ik heb genoeg horloges gehad om vrij snel te weten of ik wat ga dragen of niet.

Dit is helaas geen match.

6 likes

Opnieuw een grailtje binnengeharkt :muscle::grinning:

59 likes

:heart_eyes::+1:

3 likes