Deze eens proberen
Mooi horloge zeg
Sterk ondergewaardeerde topper
Het Citizen virus te pakken… Heb de witte en de blauwe Tsuki Yomi al gezien op het forum,
deze nog niet dus de Siebel Actie weer geraadpleegd en deze nu incoming:
mooi!
Mooi, en laat het kopen van een nieuw horloge even rusten
De horloge rollen komen heus wel vol hoor.
Maak je niet druk. Relax en geniet van alle mooi watches die hier langskomen.
Leuk :-).
Toch maar voor zwart gegaan?
Wanneer verwacht je m?
Ja, ik denk dat deze iets makkelijker draagbaar/combineerbaar is. Mede geinspireerd door de opmerkingen van @Fate_Amenable_To_Change.
Als het goed is komt ie vanmiddag, dus hopelijk snel wat actiefoto’s. Heb jij hem nog ooit gepast?
Fraaie elegante dial.
Een JDM Seiko SARX047 gaat hier de pols sieren als sportieve dress watch.
Hij raakt veel punten die ik nu waardeer en niet in de collectie heb.
- ingetogen dressy. Net horloge, niet schreeuwerig. Een zweem van grand seiko in zijn eenvoud.
- aqua terra lijnen in de dial.
- ik zie ook wel wat milgauss Z blue in de kleur
Nadeel is dat hij niet staal zit, maar dat is ip te lossen.
Gister aangekomen en heel erg blij met deze aanwinst. Misschien nog een Nato strap voor de zomer erbij bestellen
Mooi ding zeg! Ken het inderdaad niet, maar ziet er leuk uit. De cijfers zijn ook mooi gedaan. Gefeliciteerd met weer een leuke incoming!
Top horloge voor dat geld, 100 mtr WR -Titanium - Chronograaf - Gmt, en helaas ondergewaardeerd
Nice. Die gaat ook op mijn lijstje.
Doen! Mooi horloge. Proficiat!
Nee nog altijd niet in t wild tegen gekomen.
Al bij diverse Oris ad’s naar binnen gegaan. Ze hebben gewoon tot zoverre geen Rectangulars en al een pakweg 4 jaar bijv niet in Amsterdam geweest. Lijkt erop dat de ‘gewone’ ad tot zoverre dit model gewoon niet heeft en dat je echt naar een botique moet.
Nou mocht je ooit in de buurt zijn (diepe zuiden van Limburg) stuur maar een PM dan kun je komen passen.
Gaaf! Mooie aanwinst