Gadget G-shock Bluetooth horloge

Sinds een week heb ik een tweedehands Casio GB-6900B-1ER. Met Bluetooth. De bijbehorende app heb ik op mijn tablet geinstalleerd. Ondanks dat op de de site van Casio staat dat de app voor telefoons ontworpen is blijkt een-en-ander prima te werken.

Ik heb mijn dochter goed kunnen vermaken met de ‘phone finder’ functie: als je je telefoon niet kunt vinden start je vanaf je horloge die functie en dan speelt er -in mijn geval op mijn tablet- een melodie. De aankomst van nieuwe e-mail kan ook op je pols aangegeven worden met licht, geluid of buzz. Kortom: leuke gadget.

Een blijver? Daar ben ik nog niet helemaal uit. Ik heb geen andere 6900-serie van Casio, de verlichting is erg mooi, en het is een leuk speeltje.
Bij aankoop heb ik helaas niet gezien dat de kast een beetje beschadigd is; het lijkt of hij door iets chemisch aangetast is.

Op de foto zijn nog wat stukjes van een wit schoonmaakdoekje te zien…ziet er slordig uit…sorry…

5 likes

Hoezo er nog niet uit? Je hebt goedkoop een leuke G-shock waarmee je dochtertje bezig houdt, wat wil je nog meer, geniet ervan :+1:

Proficiat! Wat ik me afvraagt, want op n nieuwe bluetooth serie adverteren ze er mee, synchroniseert ie ook de juiste tijd en datum?

Het horloge neemt de tijd van mijn tablet over.
Dus, tja, zolang die maar de juiste tijd heeft…
:slight_smile:

1 like