Gadgets van horlogemerken, belangrijk of niet ?

Ik vind het ook wel leuk, om dit soort spullen erbij te hebben.

Alpina manchetknopen en keycord.

Meistersinger horlogebox, pen, etui en notitieboek.

1 like

Ze hadden er beter een tweede wijzer bij kunnen doen voor dat geld.

16 likes

Dat vond ik niet nodig bij dit horloge.

Grappenmaker.

Een horlogebox of pen vind ik nog wel wat hebben!

1 like

Ik denk daar nu al de hele avond over na.

Zei je nou echt “Fapcave”? :grin::grin::grin:

3 likes

That’s where it’s fappening :smile: Oke ik maak er ook foto’s en wissel er horlogebandjes :blush:

1 like

:flushed: Ik maak even een mentale notitie dat ik jouw advertenties in het blauwe gedeelte oversla

2 likes

:joy: Scherp!

Pff, iedereen veegt zijn kont af met zijn horloge om. Whats the difference. :sweat_smile:

Zolang ze met rechts afvegen gaat 't nog …

En de linkshandigen onder ons zitten in de shit :joy:

1 like

Al een tijd geleden, maar was deze bij @Crownguard goedkoper dan bij Omega zelf?

Misschien leuk een keer als cadeautje…

1 like

image

3 likes

Eigenlijk niet: Als het echt prullaria is, dan verdwijnt het in de prullenbak en als het kwalitatief ok is, dan had ik liever gezien dat ze die kosten in een betere kroon, lume, gesp, … gestoken hadden.

Maar voor een mooi overhemd met geborduurde boorden maak ik een uitzondering:
91efd390-6a42-11e4-9abe-d91da5dab036_original_tablet

Stijltje :sunglasses:

4 likes

eigenlijk vind ik de gadgets altijd wel leuk :slight_smile: maar over het algemeen zijn te mooi om weg te gooien maar evengoed de moeite van het bewaren niet waard :slight_smile:

Doet mij echt helemaal niks. Tassen, petten enzo neem ik niet eens mee. Ik gooi het weg of (erger) het verdwijnt in de garage. Wat ik wel aardig vind is bijvoorbeeld een horloge-pouch of een winder want dat soort dingen zijn nog nuttig. Maar ik zou het zeker niet belangrijk noemen.

Was i.d.d. Goedkoper dan bij omega zelf. Ligt bij mij ongebruikt. Als je interesse hebt mag je me best een p.b. sturen.:wink:

1 like

Gadgets zoals een mini alien of astronaut? Een uv penlichtje, een verpakking waarmee je kan spelen, …
Voor velen reden om 100’den extra te spenderen.

Absoluut niet…
Verzameling van prullaria vindt ik echt onzin. Bootjes, auto’s, petjes man man man… doe die prijs maar omlaag in plaats van die zooi erbij.
Enige wat ik graag zie is een mooie goede horlogedoos en thats it.

Petje met merk erop? Die draag ik echt niet, no way!!!

Ik kreeg bij aanschaf van een Oris 2! van deze Victorinox messen.
Gebruik hem iedere werkdag en vind dit dus wel een erg leuke gadget

6 likes

Dune… is dat het boek of blu ray??