Gadgets van horlogemerken, belangrijk of niet ?

Goeiemorgen iedereen!

Toen ik mijn Tissot le locle heb aangekocht, heb ik enkele leuke gadgets gekregen. Met name een pet en rugzak. Nu vond ik dat een zeer leuk cadeau’tje en heeft het volgens mij toch de band met het merk versterkt. Ik vond dit wel een leuk onderwerp om een draadje over op te starten? Vinden jullie gadgets van horlogemerken belangrijk? Of ben ik echt de enige die dit een leuk geschenk vind?:joy: Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groeten

Leblanc

5 likes

Ik vind het wel aardig, als het maar ook bruikbaar is, gadgets om de gadgets vind ik zonde. Ga je die rugzak en pet dragen? Zie meer toegevoegde waarde in een poetsdoek, etui of gereedschapsetje

5 likes

Leuk, maar het zou mijn beslissing omtrent koop niet beïnvloeden.
Zo’n rugzak in het openbaar dragen, trekt mogelijk ook aandacht van zakenrollers of ander gespuis.

1 like

Nee dank u.

Ten eerste vind ik het dragen van kleding met al te aanwezige merken vulgair, maar als ik dan al een Tissot pet op zou moeten doen zouden ze me er vorstelijk voor moeten betalen.

De mens als wandelende reclamezuil strijkt mij op een of andere manier tegen de haren in. Net als alle reclamezuilen, reclames, advertenties, mailings en folders, maar klaarblijkelijk ben ik te koop omdat ik toch ook een hypotheek af te betalen heb.

4 likes

Een gouden Rolex Day-Date, groene Rolex-pet, gouden President-armband… Nog een Rolex-poloshirt erbij.

Nog steeds niet afbetaald? :grinning:

Briljante reactie :slight_smile:

Vind het juist een flinke afknapper eerlijk gezegd en snap het ook niet zo. Ga toch ook geen CK horloge kopen omdat het geurtje zo lekker is🤢

Een (gebonden) boek, pen of watchwinder wordt hier op prijs gesteld. Maar kleding e.d. mogen ze van me houden.

En die overpriced Rolex gadgets op de 2nd hand market vind ik al helemaal bizar. Alsof dat uit dezelfde fabriek komt… Nope, aan mij niet besteed.

1 like

Een Montblanc horloge gratis bij een Montblanc pen zou ik nog wel accepteren.

11 likes

En een mooie pen of watchwinder van het merk?

En een mooie pen of watchwinder van het merk?

Welnee, niet belangrijk. Maar wel leuk voor in mijn fapcave. Daar heb ik een vitrinekast met met verlichting en zitten wat hobbymeuk in waaronder een messencollectie. Ook een Stowa boek, watchholders van merken en gewoon de leuke horlogedoosjes. Maar om nou speciaal zo’n zure rolex pet aan te schaffen, ik pas.

1 like

Ik was 20 jaar geleden gek van die groene jack met Tag Heuer logo. Was een soort ralley jas. Nu zou ik “passen” denk ik.

20 jaar geleden de jas wel gepast? :frowning:

1 like

Ik heb hem nooit gepast, noch gekocht.

Mijn hele leven een pet opgehad als ik buiten ben, vroeger op het land bezig, tussen de koeien enz, en nu nog altijd een pet op. En van een horlogemerk helemaal leuk.
Heb er inmiddels een stuk of wat.
Davosa pet gekocht voor paar honderd euro.

Kreeg het Davosa horloge er gratis bij :joy:

6 likes

Allemaal flauwekul waar ik niet mee gezien wil worden. Functionele zaken als een pen zijn prima, maar kleding kunnen ze lekker houden. Al met al heb ik liever korting.

Ik houd wel van al die prullaria. Petjes tegen de zon kan ik wel gebruiken, maar om nu met een shirt van een horloge merk aan te gaan lopen, dat gaat me wat te ver. Alhoewel ik zo’n Heuer logo op een motorjack wel wat vind hebben.

Maar als ik dan weer zie dat er op Ebay honderden Euro’s voor een Rolex asbak of presse papier wordt betaald dan vind ik dat wel opzienbarend.

2 likes

Heb vorig jaar bij de aankoop van een Oris een pen van Breitling gekregen. Niet eens om gevraagd, maar een aardigheidje omdat ik langer moest wachten op de levering dan verwacht.
Ik was er blij mee, heb de pen in de kast gelegd en … daar ligt hij nog steeds.
Begin dit jaar heb ik bij Oris een jaarkalender gewonnen, ik heb de kalender in de kast gelegd en… daar ligt hij nog steeds. (ik denk dat ik ze maar op Ebay ga zetten :wink: )
Conclusie: Deze gadgets zijn voor mij niet belangrijk. Op het moment zelf denk ik “Yes, leuk” maar vervolgens ga ik weer over tot de orde van de dag.