Gadgets van horlogemerken, belangrijk of niet ?

Per toeval een mooi armbandje van Omega kunnen kopen van @crownguard . Sommige gadgets vind ik best gaaf!

4 likes

Een watchwinder vind ik inderdaad iets anders. Voor mij zou het horlogegerelateerd mogen zijn.

dat is geen gadget maar een armband uit de Omega collectie…tegen een fiks bedrag te koop bij de lokale dealer…

Ik vind het wel leuk, ben nog steeds blij met mijn Aevig pet :sunglasses:
Maar het heeft verder geen invloed op mijn keuze voor een merk en met ‘gesponsorde’ kleding lopen zal ik zeker niet doen.

5 likes

Dit dus.

Kleding hoeft voor mij niet zo, maar een pen, sleutelhanger, zonnebril of rugzak is van harte welkom :smiley::+1:

1 like

Zolang het bruikbaar is vind ik goodies en gadgets wel leuk. Het Oris-tasje gaat elke dag mee naar het werk :smile:

1 like

Ik heb laatst ook zo een Tissot pakket ontvangen. Nou wat een feest :sweat_smile:.
Usb stick is wel handig stress bal ook, heb ik wel nodig als ik aan Tissot denk :frowning: maar om nou met een Tissot petje te gaan lopen, nee bedankt.
Er zat ook een doek bij maar wat dat nou moet voorstellen, geen idee.

Wat moet je met die rommel. Er staat nu ook een groen rolex petje op het verkoopgedeelte. Voor meer dan 3 tientjes geloof ik. Dat is aan mij niet besteed.

Krijgen jullie die bij een aankoop zo’n pakket? Of is het reclame van een bepaalde horloge winkel?

In mijn geval was het een goedmakertje van Tissot na toch wel een zeer ernstig incident. Krijg je ( oa ) een petje :joy:

1 like

Ik vind het ook wel leuk, om dit soort spullen erbij te hebben.

Alpina manchetknopen en keycord.

Meistersinger horlogebox, pen, etui en notitieboek.

1 like

Ze hadden er beter een tweede wijzer bij kunnen doen voor dat geld.

16 likes

Dat vond ik niet nodig bij dit horloge.

Grappenmaker.

Een horlogebox of pen vind ik nog wel wat hebben!

1 like

Ik denk daar nu al de hele avond over na.

Zei je nou echt “Fapcave”? :grin::grin::grin:

3 likes

That’s where it’s fappening :smile: Oke ik maak er ook foto’s en wissel er horlogebandjes :blush:

1 like

:flushed: Ik maak even een mentale notitie dat ik jouw advertenties in het blauwe gedeelte oversla

2 likes

:joy: Scherp!

Pff, iedereen veegt zijn kont af met zijn horloge om. Whats the difference. :sweat_smile:

Zolang ze met rechts afvegen gaat 't nog …