Gallet lancering bij Saffier Juweliers, een impressie.

Zoals al eerder gelezen op dit forum, heeft Breitling het 200 jaar oude merk Gallet nieuw leven ingeblazen.
Vandaag werd Gallet gepresenteerd bij Saffier Juweliers in Rijssen die een deel van zijn klanten hiervoor uitgenodigd had.
Een kort sfeerverslag.
Voor de deur stond een dikke Gallet - Ford Bronco waar vanuit de achterbak een barista de lekkerste koffiecreaties serveerde.

Onder het genot van een heerlijke kop koffie de Gallet collectie bewonderd.

In de winkel is er een ruime keuze aan extra Gallet horlogebanden om je look direct te perfectioneren.
Zoals gewoonlijk was het weer ouderwets gezellig bij Saffier.
Bij het afscheid was er voor elke bezoeker een mooie Gallet cap cadeau!

36 likes

Wat leuk. Heb je ook nog het eea kunnen/mogen passen?

1 like

hartstikke bedankt voor je sfeer impressie! :+1:

1 like

Cool!

Ja, heb je ook nog close-ups of wristshots?

Helaas heb ik hier geen foto’s van gemaakt gezien de belangstelling binnen was het nogal druk. :sweat_smile:
Ik was erg onder de indruk van de mooie afwerking en kwaliteit die Gallet uitstraald. Het doet mijn inziens niet onder voor duurder geprijsde merken. Vooral de 38mm handwinder heeft een echte vintage vibe en is perfect in verhouding.
Ik kan iedereen aanraden zelf een kijkje te gaan nemen, meerdere Breitling dealers gaan het merk Gallet vertegenwoordigen.

4 likes

Kwam gistermiddag bij juwelier Koelink in Enschede langs en toen stond ie daar.
Met een lekkere cappuccino oa ook de Gallet-collectie bekeken.

'S avonds zou de officiële introductie zijn maar had jammer genoeg een andere afspraak.

2 likes

All collections…

Luxury Watches Collections & Chronographs | Gallet

3 likes

Dank voor het delen.

2 likes