Hola,
Heeft iemand ervaring met het Nederlandse merk: gallivant?
Ik vind de horloges er strak uitzien maar ben benieuwd naar de kwaliteit.
Hola,
Heeft iemand ervaring met het Nederlandse merk: gallivant?
Ik vind de horloges er strak uitzien maar ben benieuwd naar de kwaliteit.
Volledig niet-spannende DW kloon met dito belachelijke prijzen voor simpele quartzjes.
Precies dat…veel geld voor weinig horloge…
Vet
Darn, een volledig standaard horloge zo uit de catalogus van een Chinese leverancier, als je een flink aantal afneemt te krijgen voor onder de tien euro…
En ze verkopen voor deze prijzen…
€180 is toch niet echt te duur? Naar mijn mening zien ze er erg netjes uit, op de foto’s dan.
Het kan veel erger, dat hebben we ook al vaker voorbij zien komen
Eens, kan ze ook goed hebben. Saffier, 316L, Ronda inside en zo te zien kwaliteitsbandje en ook nog eens leuk verpakt.
Maar het is allemaal zo nietszeggend… Zo - tja - DW-erig, is terecht al eerder vermeld…
Evengoed, de verkoopcijfers zullen ze uiteindelijk gelijk geven - of niet. DW is het gelukt…
Tis een kwestie van smaak, Dan Henry levert niets meer maar wordt wèl bijna altijd de hemel ingeprezen
Ik vind ze trouwens ook leuk, dat terzijde.
Vrienden van mij stonden laatst tijdens een weekendje Köln voor een Rolex etalage. Na thuiskomst en toen ik er op bezoek was deelde de vrouwelijke helft mij mede dat ze niet snapt dat zo bedaagd uitziende horloges ( ze bleek het over de Dj te hebben) zoveel geld moesten kosten.
Dat begrijpen de meeste onwetende niet, overigens de experts ook niet. Komt mede door het gedeelte wat voor marketing gebruikt moet worden, vergelijkbaar met parfum (zit ook een aardige winst marge op)
Brilmonturen. DAAR zit een aardige marge op. Ik zal de bedoelde Rolex-HF-er deze keer niet met de haren er bij slepen, maar we weten wel wie. Toch?
Die horloges zijn te duur voor made in China.
Kasper, je leeft echt in een ander universum. Waar het wel prettiger toeven is denk ik. Deze horloges gaan gewoon qua marge 8 tot 10 keer over de kop.
Ja dat is precies wat ik eigenlijk ook bedoelde. Maar dat is toch eigenlijk schrikken.
Het 36 mm goudkleurige met olive green strap dameshorloge besteld voor een hele goede vriendin. Nog een light grey strap er gratis bij ivm roetveeg vrijdag.
En binnen! Ziet er erg goed uit moet ik zeggen, chique!
Goed afgewerkt, Ronda inside, saffier, volstaal 36 mm en slechts 7 mm dik. Kwaliteitsbandje erbij met snelmontage-systeem. Ook nog een 5 jaar batterij erin en ook 5 jaar garantie.
Normaal € 259, maar black Friday voor € 179 met nog een extra band (die ik zelf houd) erbij.
Extra band kost normaal € 49 en heeft ook dat snelmontage-systeem.
Als vriendin daar niet blij mee is hou ik m zelf
Ff verplaatst naar algemeen ivm toevoeging short-review.