Gander chronograaf

Goedavond

Ik ben geïnteresseerd in deze chronograaf,weet iemand meer over deze maison?
Alvast bedankt voor mij zal inlichten :pray:

Grt Tony :slightly_smiling_face:

5 likes

Ik denk met een Landeron 48 uurwerk of eem dergelijke.
Gander zegt mij niet zo beel. Volgens mij zag ik deze ook voorbijkomen.
Mooie :ok_hand:

2 likes

Dit geeft Mikrolisk:

Kan je verder zoeken

1 like

Danku :pray:

1 like

Mooi horloge. Ik weet de vraagprijs niet, maar als het onderhoud goed is, heb je een leuke vintage voor dagelijks gebruik.

1 like

Mij spreekt dit ook zeer aan, alleen zijn de ouwe dingen vaak zo klein (of mijn polsen te groot voor het ouderwetse formaat).

1 like

Deze zou 37mm zijn. Heeft ook een 45-minuten register. Ziet er iinderdaad uit als Landeron.

1 like

Zou alleen checken of het een stalen kast is… de glim doet mij aan chrome denken en dat wil ik zelf niet omdat het lelijk kan slijten.

3 likes

:point_up: Dit.
Kijk even of er iets van ‘stainless steel back’ of ‘base metal‘ op de achterkant staat. Zo ja, is hij verchroomd.

3 likes

Goede toevoeging. 100% eens.

3 likes

We hebben afgesproken €250… eigenlijk was ik een Swatch omega aan kopen voor die prijs maar ik heb gedacht dat beter in vintage in goede toestand aan die prijs kopen,voel iets meer persoonlijked aan de pols.

2 likes

Dat is een keurige prijs.

2 likes

Nette prijs, ik zie ze regelmatig voor een stuk hogere prijzen voorbij komen. Mits de staat (van het uurwerk) goed is uiteraard.

1 like

Geen slechte prijs inderdaad. Als hij iets van service geschiedenis weet is dat mooi meegenomen.

1 like

Ja service gehad.

1 like

Dit horloge, geserviced voor €250?
Normaal ben je voor een service van een chronograaf al rond de 250 of meer kwijt.

Ik wil niet zeggen dat het niet kan, maar let wel even goed op voordat je je geld overmaakt.

4 likes

Dat weet ik niet hoeveel betaald heeft… maar is niet recente geservisd,de verkoper zei dat reset perfect om 12 …maar ik zal vanavond de uurwerk zien,als verkoper heeft toch goed review…en ik zie dat regelmatig vintage uurwerk verkoopt ,later weet ik meer…:wink:

Er zijn weinig vintage horloges die aangeboden worden zonder dat deze ‘recently’ een service beurt heeft gehad. Maar er zijn nog veel minder vintage horloges waarbij dit met een nota en specificatie bewezen kan worden.
Ga er maar van uit dat deze heus wel een keertje is geserviced, mogelijk 20 jaar geleden.
Dit gezegd hebbend, als je deze voor €250 koopt en hem netjes laat servicen heb je een mooie vintage chrono waar je nog lang van kan genieten.

3 likes

:pray:

Ik heb bij mij, mooi uurwerk en top gast de verkoper.
Alvast bedankt aan iedereen :facepunch:

7 likes