Garage vol horloges

Dat is behoorlijk, een collectie van 3300 stuks. Zou Wim hier lid zijn? Ik vind het leuk om te zien hoe iedereen op zijn eigen manier van een hobby kan genieten.

16 likes

Leuke link dank je voor het delen.

Leuk verhaal! Een omega voor € 3,-… Ik denk dat ik ook maar rommelmarkten af ga lopen :wink:

Heel leuk verhaal. En dan valt de omvang van menig verzameling op het forum nog wel mee.

Volgende week het verhaal in de krant: ‘Man bestolen van 3300 horloges’

11 likes

worden op rommelmarkten natuurlijk ook veel fakes verkocht.

Hij krijgt ook horloges van juweliers die ermee stoppen. Dat gebeurd mij nou nooit :confused:

1 like

Alsnog een fake voor €3,- :wink:

Leuk om te lezen. Bedankt voor het delen!
Zou deze man zich ook op HF begeven?

Bedankt voor het delen.
Heeft een jaar werk om ze te verzetten van zomer naar wintertijd.

1 like

Leuk stuk!

Ben toch wel benieuwd naar foto’s van z’n collectie.

Leuk stuk om te lezen, bedankt voor het delen

Selecteer alle kinderhorloges en quartzhorloges onder de 25 euro nieuw en ik denk dat 75 % afvalt als het om echt verzamelbare horloges gaat.

Blijft natuurlijk wel leuk dat hij dan nog een flinke verzameling over zal houden.
Toch een opmerking…in de jaren dat hij verzameld,zal hij zeker ook dure zeldzame horloges hebben,horloges die ik toch niet zo snel in de winter door de gure wind op een spijkertje aan de muur wil hebben hangen.

Leuk thanks!

Dit soort zinnen zijn schitterend: “Vroeger droomde ik van de mooie, grote horlogemerken als Omega en Seiko, maar die waren voor mij onbetaalbaar. Nu heb ik ze.”

Iemand die van horloges houdt in welke vorm en prijs dan ook zodat Omega en Seiko in één zin kunnen worden genoemd.
Allemaal mooi op hun eigen manier.

1 like

Leuk verhaal. Ik ga maar eens op zoek naar deze meneer hier in Amstelveen. Moet toch te vinden zijn met die open garagebox en het getik van al zijn klokjes. Kan ik zijn verzameling eens bekijken.

Tuurlijk! Maar wie is het? :thinking:

Als hij lid is heb ik hem in ieder geval nog niet gezien in dit topic. :wink:

Ik zou er graag eens in willen neuzen, het kan niet anders dan dat hij er wel degelijk een aantal hele bijzondere tussen heeft zitten.

Dat is me inderdaad een aardige verzameling. Ongetwijfeld een hoop emotionele waarde. Maar betwijfel of het voor de lokale inbreker een lucratieve avond zou worden

En over een jaar of wat;

Kind erft 4261 horloges van overleden vader

:smile: