Garantie afhandeling Klokers

Hallo mede horloge liefhebbers,

Ik heb een klokers 01 en deze is nu terug naar Van Hell aangezien deze opeens ophield met draaien😇 Ik ben erg benieuwd hoe de garantie afhandeling gaat van dit toch nieuwe merk. iemand hier ervaring mee?

Niet met klokers maar wel met van Hell !
Hun service is zeer goed is mijn ervaring !

@Leim?
Jij had je klokers toch 2 keer opgestuurd?

Klopt @ElChueco

Twee maal vanwege een niet correcte uitlijning (minuten en uren schijf). Twee maal super netjes opgelost. Mailtje gestuurd naar Klokers met foto en uitleg van het probleem. Vervolgens een afspraak gemaakt, een courier kwam op hun initiatief mijn Klokers ophalen en deze werd na reparatie weer terug gestuurd. Eerste keer niet helemaal naar tevredenheid / probleem kwam een paar weken later weer terug, dus nogmaals opgepikt en voor de “overlast” een strap gekregen.
Ik denk dat er bij de tweede reparatie een compleet nieuwe Klokers naar mij toe is gestuurd, weet dit echter niet zeker.

Ik had mijn klokers via crowdfunding gekocht, vandaar dat ik direct met hun contact heb gezocht.

Ik hoor dat ze nogal storingsgevoelig zijn om het zo maar te zeggen.
Iemand anders ervaring met dit merk.

Goed om te weten, dank!

@Leim dank voor de info, en netjes dat je er een band bij hebt gekregen van klokers. Sta ik ook niet afwijzend tegenover :innocent::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Leuke update:

Mijn klokers komt vanavond terug en wordt thuis persoonlijk afgeleverd door de heer Van Hell Himself. Terwijl er niks bijzonders was qua proces want is keurig gegaan allemaal maar hij moest in de buurt zijn. Topservice! Scheelt mij weer 100 km rijden:slight_smile:

Zo kan het dus, mooi toch?!

6 likes

Nog even een toevoeging over de garantie afhandeling van Klokers: levering van een nieuwe klok, dus netjes

1 like

De mijne ging na 14 dagen ook af en toe stilstaan, terug naar de winkel en gelijk een nieuwe gekregen.

2 likes