Garantie vraag update!

Vandaag mijn horloge weer terug van reparatie gekregen.(Kroon los gekomen en uurwerk laten afstellen omdat deze achter liep, dit met nog garantie op het horloge).

Wat ze gedaan hebben; deelreparatie en vervangen van de kroon,echappement afstellen, reinigen, olieen, pakkingen vervangen en waterdicht test.
Dit alles volledig onder garantie, en daarom 0,0 Euro in rekening gebracht.

Volgens de verkoper uitzonderlijk, kroon verhaal valt niet vaak onder garantie. Het zal wel, zouden ze hebben meegelezen? Ik ben er in ieder geval blij mee dat dit zo netjes is opgelost.

Bij deze wilde ik jullie mijn positieve ervaring/afloop melden. Iedereen nogmaals bedankt voor alle reacties bij mijn vorige post.

Groet,

Wiggy
Wiggy

Hallo Wiggy,

goed te lezen dat alles op een nette manier afgelopen is…

Dat geeft de mens weer vertrouwen…

Veel draag en kijk plezier!!

Groet, Justin

Als ze mee zouden lezen mag je ze wel even bedanken.

Goed dat het zo is opgelost, maar dat de kroon niet onder de garantie zou vallen lijkt me onzin. Waar staat dat dan?

hans

Fijn dat je hem weer hebt! Nu hopelijk de komende jaren rust ;).

Als een merk zo de problemen oplost, dan ben je (en iedereen die dit topic ook leest) veel eerder geneigd er nog eentje te kopen.

Paradigm Schreef:

Fijn dat je hem weer hebt! Nu hopelijk de komende
jaren rust ;).

Als een merk zo de problemen oplost, dan ben je
(en iedereen die dit topic ook leest) veel eerder
geneigd er nog eentje te kopen.

Mee eens. Maar vind dat van die uitzonderlijke kroon service een beetje raar. Vind ik gewoon degelijk te horen werken. Geniet weer lekker van je klok!

@allemaal, bedankt voor de reacties. Horloge loopt weer als een zonnetje. Ben weer helemaal in mijn nopjes met dit prachtige horloge.

S&C heeft aangegeven bij inleveren dat het niet onder garantie zal/kan vallen (mogelijk om mij op het ergste voor te bereiden). Waarschijnlijk heeft dit meer te maken met eigen schuld na stoot of val schade. Bij mij is de kroon zonder schade los gekomen bij normaal gebruik. Er was dus naar mijn mening geen enkele rede om onder de garantie uit te komen. Weet het ook niet, ben in ieder geval blij dat het zo is opgelost.

@Koster, bedankt voor deze prima service. :} :~(tu)

Groet,

Wiggy