Heren,
Ik golf zelf ook sporadisch, maar heb nog nooit met gps gespeeld… Nu wil een goede vriend genoemd model kopen. Weten jullie waar ik het beste kan slagen? (Prijstechnisch?)
Dank!
Heren,
Ik golf zelf ook sporadisch, maar heb nog nooit met gps gespeeld… Nu wil een goede vriend genoemd model kopen. Weten jullie waar ik het beste kan slagen? (Prijstechnisch?)
Dank!
Hier ff checken? https://tweakers.net/pricewatch/unsorted/1412269/garmin-garmin-approach-s6-zwart-(010-01195-01).html
Gps.nl heeft fysieke winkels en is ook online bereikbaar. Zij hebben prima service en daar gekochte producten kunnen ter zijner tijd ook ingeruild worden op een nieuwe versie (of een andere Garmin). Prijstechnisch zijn zij over het algemeen vrij scherp.
Jumbo golf, golfusa, soms gewoon in de golfshop van je homecourse. Maar waarom een Garmin? De TomToms bieden meer functionaliteit, doen kwalitatief niet onder voor de Garmins en ze zijn goedkoper.
Overigens heb je m.i. meer aan een laser met goede pinseeker technologie (Bushnell, Nikon), maar die discussie hoort hier wellicht niet echt thuis.
Dank voor jullie reacties. Ik ga de tips doorzetten, net als de kritische noot .
Gegroet,