Gary1988

Vandaag een SKX013 verkocht aan Gerwin. @Gary1988 Leuk gesprek gehad met hem en zijn broer! :smile: :+1: Beiden waren zeer enthousiast over de hobby. De communicatie op het forum verliep vlot en helder. Duidelijke afspraken gemaakt. Gerwin kwam netjes op tijd. Al met al ben ik zeer positief over de deal en over @Gary1988, dus wat mij betreft is hij van harte aanbevolen om zaken mee te doen. Graag nog eens! :slight_smile: :ok_hand:

1 like

Leuke vent die Gerwin aka @Gary1988, vriendelijk in zijn communicatie per pb en whatsapp en gezellig bij de overdracht op een terras!
AANRADER!

1 like

Horloge overgenomen van @Gary1988, goede communicatie en al met al een prettige deal. Zeker een aanrader! :+1: :+1:

Vanavond een prima deal gehad met Gerwin @Gary1988. Horloge werd voor een scherpe prijs aangeboden dus onderhandelen was niet nodig. Meteen opgehaald bij Gary en zijn mooie verzameling mogen aanschouwen.
Absoluut een aanrader :+1:

1 like

Gerwin @Gary1988 heeft een horloge van mij gekocht, vlotte transactie en no nonsense. Geld stond direct na overeenstemming op de rekening. Zoals iedereen hierboven ook al zegt: aanrader!

1 like

Een mooie Nomos mogen overnemen van @Gary1988. Net horloge, precies zoals beschreven, en voor een zeer schappelijke prijs. Aanrader als verkoper! :+1:

1 like

Tudor van @Gary1988 overgenomen. Gezellig gesprek gehad over horloges. Verder fijne communicatie, kortom helemaal top. Grote aanrader en bedankt voor het horloge!

1 like

Was prima zaken doen met Gerwin, snelle deal en vervolgens vlotte betaling. Aanrader :ok_hand:

1 like

Een aantal dagen geleden een mooi horloge verkocht aan Gerwin. Dit was een zeer fijne ervaring. Mooie vlotte communicatie en het geld stond snel op de rekening. @Gary1988 is een aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Snel geregeld. Vlot en netjes verpakt verstuurd. Zeker een aanrader!

Bedankt @Gary1988

1 like

Horloge aan @Gary1988 verkocht. Snel en zonder gezeur. Aanrader dus.
Veel plezier van de Alpina GerwinπŸ‘

1 like

Afgelopen augustus een Alpina aan @Gary1988 verkocht. Dese week dook hij op in het blauwe gedeelte, en nu weer bij mij om de polsπŸ˜…
Ging weer snel en soepeltjes :grin::+1:
Bedankt Gerwin!

1 like

Een horlogebandje verkocht aan @Gary1988. Aangezien ik in het buitenland was op het moment van de verkoop kon ik hem niet direct verzenden. Gelukkig was Gerwin super geduldig en vriendelijk bovendien. Dikke aanrader!

1 like

Prettige deal kunnen sluiten met @Gary1988 Gerwin.
Aanrader!

1 like

Ik heb een horloge verkocht aan Gerwin. Naar volle tevredenheid!

1 like