GasGasBones: Hoe zit dat? Wie koopt daar wel eens wat?

Hoi,

Ik draag sinds een paar dagen een Bulova Moonwatch op het origineel bijgeleverde nylon bandje. Dat bevalt erg goed en is “traploos instelbaar”. Met name dat is handig met de huidige weersomstandigheden. Dat type strap wordt ook gemaakt door GasGasBones en ik wil er wel eentje bij hebben van 22 mm. breedte. Op hun site kun je momenteel echter niets bestellen. Er staat dat hij vanaf 3 augustus a.s. weer een opening window start en dat je je kunt inschrijven voor een alert m.b.t. opening en levering. Die kan ik echter nergens vinden.

Weet iemand hoe dat daar werkt? Ervaringen m.b.t. leveringstijden?

Groeten en vast bedankt voor de eventuele hulp :slight_smile:

1 like

Zal wel op vakantie zijn.
3 aug even afwachten.

Ik vind die GGB’s ook rete cool :+1:

1 like

Er is een voordelig alternatief, @batossai weet jij nog hoe die heet?

1 like

De levertijden zijn op zich niet overdreven; het is meer de vraag of je überhaupt iets kunt bestellen. Hij gooit zijn winkel maar af en toe open, omdat hij zo veel orders krijgt dat hij het anders niet kan bolwerken. Heeft dus niet alleen met de vakantie te maken.

1 like

Dank. Dat bevestigt mijn gevoel. Ik dacht al zoiets toen ik de website bekeek.

Voordelig is altijd goed. Maar vooral i.v.m. bovenste kwestie lijkt een alternatief wel zo veilig :).

Dank alvast voor de bruikbare tips!

1 like

@anon50762135EV bedoel je dit bandje?

5 likes

Yes.

Ziet er interessant uit. Waar komt deze vandaan? :slight_smile:

1 like

Goeie vraag. Die kreeg ik erbij toen ik mijn Bulova op het forum kocht. :rofl:

2 likes

Ik ga wel even graven op het forum. Ik kocht mijn Bulova van Ide voor een hoog bedrag. :stuck_out_tongue:

Het bandje had ik gekocht via het forum.

1 like

Volgens mij werk de beste GGB man bij de Britse strijdkrachten en wordt hij ook wel eens uitgezonden waardoor de orders wat langer duren…

Ik heb ooit de NASA strap voor mijn Speedy bij hem besteld…prima!

1 like

Alsjeblieft!

2 likes

Ik ben een beetje op het web aan het struinen. Ik ben er inmiddels achter dat het type bandje “hook and loop” heet. Dat helpt met zoeken. Heb al wel e.e.a. gezien.

1 like

:persevere:

1 like

De baai staat er vol mee. Er zit wel een hoop kaf tussen het koren.

Overigens niet te verwarren met ‘look & hoop’, dan krijg je heel andere zoekresultaten.

2 likes

En hij is duurder en ook nog eens uitverkocht.

1 like

Check :slight_smile:

Volgens mij ook alleen 20 mm. Voor de Speedy :wink:

Je Bulova is ook 20mm. Ah wacht, je gaat hem ergens anders op mikken lees ik nu.

P.S. die van BandrBands kun je overslaan, dat is een beetje dunne plastic rommel.

1 like

Die van Strapcode zien er wel goed uit:

https://www.strapcode.com/store/advanced_search_result.php?keywords=velcro&x=10&y=1

Die op de baai zijn precies dezelfde volgens mij, ook van Kizzi.

afbeelding