Gassan Rolex korting listprijs en beschikbaarheid

Zijn er verder geen AD’s in de regio Zeeland?

Ik rij morgen naar Zeeland en dat ga ik binnen 2 uur redden. Probeer Antwerpen anders eens. Dat zal dan een 20min rijden zijn voor je.

1 like

Misschien dat het dan ook een beetje de vraag wordt of je niet gewoon geduld moet hebben! :wink: Anders maar een weekendje Londen doen? Misschien dat dat gezien een Brexit-apocalypse ook nog goed uitvalt met de koers! :stuck_out_tongue:

1 like

Dit dus, pas als je dat ding in je hand hebt ga je is over de prijs beginnen.
Het is ook logisch vanuit de AD, een verkoop is pas zeker als je daar staat met geld. Niet als je belt of mailt.

Dus ja, ga vooral veel langs bij wat AD’s, het is de enige manier als je niet al bekend bent bij een AD.

1 like

Korting was niet mogelijk bij Schaap en Citroen maar mocht wel een watchwinder ter waarde van €475 uitzoeken, voor wat het waard is :face_with_hand_over_mouth:. En ja ik moet wachten omdat ik een zwarte dial wil :sleeping::smirk:

2 likes

ik kreeg na een uurtje behoorlijk kletsen behoorlijk korting op deze zelfde dj :wink:

2 likes

Even naar Zwitserland misschien?
Maak er een leuk weekend van :innocent:

1 like

Ook met een zwarte dial? Want ik kon wel flinke korting krijgen op een rhodium dial die op voorraad was. Maar niet voor één met een zwarte of blauwe dial, sowieso niet op voorraad en moesten besteld worden (ik heb voor een zwarte dial gekozen)

gaat het bij jou om de 41 of 36mm variant. Ik heb in ieder geval de 36mm/Fluted/Super jubilee/zwarte dial. Samen met de blauwe dial de meest gewilde versie. ik meen 2 maandjes te hebben moeten wachten. maar zoals gezegd wel met een nette korting die het voor mij interessant maakte om hem nieuw te kopen.

Zeeland - Antwerpen is toch niet zo ver…?
Heeft Tensen iets op voorraad misschien…?

Ik heb de 41 besteld, fluted en jubilee, kan niet anders met 20 cm polsen. Kan wel maar dan lijkt het alsof ik de DJ van mevrouw SAT heb geleend :joy::joy:. Ziet er echt niet uit heb een 36 omgehad, de verkoper moest er zelfs om lachen.

3 likes

Dat is dan misschien net te groot ja. Ik heb zelf 18.5cm polsen en dan staat een DJ36 prima.

1 like

Goede keuze!

4 likes

jij hebt er dus twee maanden op gewacht? Ik heb het horloge 4 weken geleden besteld, wellicht krijg ik over een maandje ook een telefoontje dat ik het mag ophalen :stuck_out_tongue_winking_eye:.

1 like

:heart_eyes::heart_eyes:. Ik heb voor witgoud gekozen, maar deze is ook echt beautiful. Kan niet wachten!

1 like

Gassan of S&C?

Tja, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Je zou die bezoekjes ook kunnen koppelen aan andere dingen die je buiten Zeeland doet. Of je belt Heetman eens en vraagt of zij het horloge wat je wilt niet zouden kunnen krijgen.

Een basic watchwinder van bijna 500 euro :see_no_evil: Zit er een Mercedes motor in of zo?

2 likes

Wordt lastig. Heetman is sinds vorig jaar permanent gesloten…

4 likes

Vraag ik me ook af :joy::joy::+1:

Is vrijwel zeker een Swiss Kubik.
Ze maken ze ook in het groen met Rolex er op, en die zijn bijna nergens te koop.

1 like